Har haft lite otur när jag träffat killar, eller är kanske fel på mig. Då killar oftast tappar intresset och vill inte ses mer än några gånger eller bara en gång. Jag har nu träffat en kille på 3 dejter. Första dejterna promenerade vi, var ute och åt osv. Sen åkte jag hem till honom i söndags och vi kollade på serie hela dagen åt pizza och bara hade de allmännt gött. Vi hamnade i säng och hade sex och jag sov hos honom. Han var tydlig med att han ville ta de långsamt fram. Jag har ingen stress. Han frågade mig när vi ska ses igen jag sa kom till mig i helgen. Han bara ja de gör jag. Sen skriver vi hela måndagen och han sa de ska bli mysigt att ses på lördag. Vi skulle ut och hugga en gran osv och jag hade gjort planer. Han jobbar natt så jag skrev innan jag somnade på måndagen att det kändes tomt att han var så mysig att sova med han svarade sen att de kommer fler nätter ihop. Sen tänkte jag vara chill och inte höra av mig. Skriver ingenting på hela tisdagen. Inte ett ljud ifrån honom heller. Skriver ett Hej vid lunchtid på onsdagen. Får svar 5 h senare, tjena. Sen tyst igen. Frågade om han vaknade nyss då han jobbade natt han bara nej men det är mycket på jobb just nu. Att vi kunde höras imorgon. Visst sa jag.
Skickade en bild till honom idag på snap och han svarade med en bild på sig själv att förlåt för igår, men jag sover dåligt, jag vill ta de lugnt. Så skrev jag ok sorry att jag kan bli lite intensiv ibland men att jag ska tänka på de. Så frågade jag om han fortfarande vill ses på lördag.
Varav han svarar gör du andra planer jag kanske ska jobba över eller något...
Sen sa ja ok vad synd men jag förstår.
Så sa han vi vill nog olika. Så fråga jag jasså vad vill du då?
Han svarar Göra vad jag vill.. Då sa jag , jag har väl aldrig sagt att du inte får göra vad du vill.
Då sa han ne men jag vill inte prata varje dag.
Sa då nej det behöver vi absolut inte göra, men att vi inte känner varandra än så är lite svårt att veta sånt om varandra.
Så skrev han nä precis vi pratar mer sen ska sova nu.
Har inte hört ett ljud ifrån honom. Är det bara att glömma?
Att han blir irriterad över att jag hör av mig efter ett dygns av tystnad.
ÄR jag för på?
Skickade en bild till honom idag på snap och han svarade med en bild på sig själv att förlåt för igår, men jag sover dåligt, jag vill ta de lugnt. Så skrev jag ok sorry att jag kan bli lite intensiv ibland men att jag ska tänka på de. Så frågade jag om han fortfarande vill ses på lördag.
Varav han svarar gör du andra planer jag kanske ska jobba över eller något...
Sen sa ja ok vad synd men jag förstår.
Så sa han vi vill nog olika. Så fråga jag jasså vad vill du då?
Han svarar Göra vad jag vill.. Då sa jag , jag har väl aldrig sagt att du inte får göra vad du vill.
Då sa han ne men jag vill inte prata varje dag.
Sa då nej det behöver vi absolut inte göra, men att vi inte känner varandra än så är lite svårt att veta sånt om varandra.
Så skrev han nä precis vi pratar mer sen ska sova nu.
Har inte hört ett ljud ifrån honom. Är det bara att glömma?
Att han blir irriterad över att jag hör av mig efter ett dygns av tystnad.
ÄR jag för på?
Senast ändrad: