Veredus-skydden

_Runaway_

Trådstartare
Någon som kan visa hur dessa underbara, lovordade, älskade, avgudade skydd ser ut?? Jag ahr ingen aning och de ska ju tydligen vara väldigt fantastiska! ;)

Sv: Veredus-skydden

PRO-Light fram
Pro-Light.jpg

PRO bak
VE104S.jpg

Med läderinsida fram
pro_classic_marrone.jpg

Läderinsida bak
pro_classic_rear_marrone.jpg

Hur mycket kostar dom om man jämför med tex escardon (stavning?)

Kostnaden kan variera mycket. Men dem utan läder insida kostar ungefär lika mycket som eskadron.

PRO-light kostar 650:- för ett par framskydd, 450:- för bakskydden.
På samma sida kostar Eskadrons "standardskydd" 559:- för fram, och 325:- för bakskydden.

Och de med läderinsida är betydligt dyrare (men också snyggare enligt min mening!)
Kostar 1225:- för framskydden och 785:- (tror jag det var) för bakskydden.

Min pållis :love: sina nya veredusskydd (bruna med läderinsida). Hehe nåja hennes matte :love: dom iallafall! :D

Värda varenda krona, så j*vulskt snygga o bra

Jag la in bilder på alla modellerna, förutom magnetskydden ;) :p

Ja kolla dom 2 sista bilderna som Farouk la in, exakt såna har min pållis! :love:

Kan någon förklara för mig varför Veredusskydden är så fantastiska? Jagtycker själv de är rätt fula och verkar vara så stora och stela. Men letar senskydd åt min som både stryker och trampar sig.

"Fantastiska" är väl att ta i, men det är mycket bra skydd! :)
Läderskydden är INTE stela, tvärtom!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 302
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 658
Senast: morgaine
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
543
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Stora canvasburar