Verderus carbon gel storlek?

Miss Sixty

Trådstartare
Hur är de skydden i storlek vad har ni för storlek till er häst och hur stor)liten) är er häst?

Hur är skydden förhållande till Eskadron eller LamiCell?

Sv: Verderus cabrol gel storlek?

Min häst har M i Carbon gel och har långa rätt smala ben (ej pinnsmala). Hästen är 170+.
Han har storlek full i såna LamiCell. Fast mina är inte LamiCell fast exakt likadana ;)

Sv: Verderus carbon gel storlek?

Mina två 165/173 normal stora ben har M, på dem passar Eskadron perfekt.
Den andra som är 175 och jättekraftiga ben har L, han kan också ha Eskadron men de räcker inte riktigt om kotan eller vad man ska säga.

Det krävs verkligen stora o breda ben för att behöva L!!

Det krävs verkligen stora o breda ben för att behöva L!!

:eek: Säg inte så... jag har juh beställt L till min pålle o han e ingen bamsehäst... Dock ganska grova ben för o vara så liten... hmm, får väl testa dem när de kommer hem o annars blir det till o byta.

Funderade med på det, Calle lär ju behöva L:crazy: Men man vill ju inte ta för stora.

Mina Carbon Gel har kommit till Flädie nu o passar dem inte min herre kanske du vill ha dem? :idea:

Vi har M till våra hästar. De är runt 165-170 cm i mankhöjd.

Har inte hört någon av mina bekanta som har L till sina hästar......

jag har m. de är ngt kortare än eskadronskydden, men jag upplever dem som större runt om..

Jag har provat mina nu, hade beställt L men fick M (antar att P. vissste att de var stora i storlekarna...) o de passade perfekt på min kille! Nu ska vi bara anmäla oss till nån tävling oxå så han får visa upp sig i dem... :D

JAg tror att de flesta jag har sett har stl M på sina hästar. Vet inte någon som har L...

Jag är osäker om jag ska ha M el L för min häst är stor ( nästan 1 ) men har rätt smala ben samtidigt som hon har långa ben.

Jag har ett par Verderus gran prix av den gammla modellen i storlek M och de är lite i de kortaste laget för henne..

Tycker att Carbon skydden är ngt mindre o kortare än de gamla Veredus skydden, ta L fram då så att de inte blir för korta o M bak för de är ganska så normalstora! :idea:

Köpte Carbon Gel i strl. M idag, dem passade perfa :) Trodde också man skulle ha L men expediten sa att det bara var jättehästar med grova ben som behövde strl. L vilket dem inte ens hade inne.

Jag ska hämta minna i storlek L imorgon till min bamsehäst hoppas de passar

Liknande trådar

Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
918
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: Fille
·
Avel Hur stora har era korsningar med halvblod blivit som stora? Har de följt mönstret med ”90% av vuxna storleken vid 1 år”? Eller växer...
Svar
9
· Visningar
854
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte...
2
Svar
29
· Visningar
1 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka