Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Herregud att ni orkar :P haha nä du jockye killar ska man hålla sej borta från tror jag... hm fast lättast att hitta nån som har samma intresse som förstår ens alla timmar i stallet hela dagarna men Ivan kom igen har ni inge bättre förslag? haha ;) Manuel Martinez var väl inte så hemsk:P haha nä men de finns la en del fast man får nok leta bland travstallen ir nåe bättre i längd, bara det inte går ut på bredda :P hihi :love:

Håller me om att Johan Lindberg ser bra ut!
Men ingen slår Ivan ändå:love:
Shit vad han e snygg på bilderna på Ung Galopp...
Fick veta att han var tillsammans me någon:(
Vem är det?????

Snyggaste jockeyn i HELA världen är utan tvekan spanjoren Jorge Horcajada googla på hans namn eller kolla på jockeysroom.com så ska ni få se nån som slår Ivan och Johan med längder!!

Haha jennie, va chockad jag blev =P
Den absolut snyggaste jockeyn är ju faktiskt Manuel Martinez. Han slår alla andra med stora längder ;)

Manuel Martinez ser ut som en liten fjant tycker jag! O han är tydligen inge snygg när han inte sitter på hästen... Ivan är ju as snygg när han rider, när han inte rider :love:

hmm, vem bryr sig om hur dom ser ut på hästryggen ;)

Manuel Martinez ser ut som en liten fjant tycker jag! O han är tydligen inge snygg när han inte sitter på hästen... Ivan är ju as snygg när han rider, när han inte rider :love:

Liten kanske han är men ingen fjant och han är jätte snygg =)

Glöm inte att han är min!!! ska bara först ta mig till spanien och hitta honom:D Sen ska ja imponera honom med mina tapas kunskaper hahaha:rofl:

Var och badade med honom i somras och när han och en 10-åring klev upp ur poolen såg de likadana ut förutom hårfärgen, längd och kropp på priken lika...... :crazy: Tur smaken är som baken :angel:

Jasså okej.
haha okej, ja det är tur det.;)

Var och badade med honom i somras och när han och en 10-åring klev upp ur poolen såg de likadana ut förutom hårfärgen, längd och kropp på priken lika...... :crazy: Tur smaken är som baken :angel:

Frågan är varför du badade med honom?! :angel: :d :d

Självklart!:bow: hörde att Nakota va lite busig hon får gärna komma tillbaka skicka med Bonus också:bump:

Det är väl klart att det e viktigt hur de ser ut när de inte rider!!!! De sitt ju trots allt inte på hästryggen dygnet runt ;)

Men jag vill vet vem IVAN dejtar!!!!!:mad:

Vi var ett gäng som var hemma och plaskade i en hästägares pool. Var ju verkligen läge för sånt i somras :love: , hoppas på en likadan sommar i år (snälla, snälla vädergudarna :bow: )

Vi var ett gäng som var hemma och plaskade i en hästägares pool. Var ju verkligen läge för sånt i somras :love: , hoppas på en likadan sommar i år (snälla, snälla vädergudarna :bow: )

Jobbar du i malmö hos någon tränare eller? =) för jag har sökt sommarjobb hos några tränare där, tänkte om du kanske hade något bra tips ;)

jaja men då är dom ju upptagna med hästarna;) varför vill du veta det? ska du skicka en brevbomb till stackars lilla flickan:D

Lite busig!?:crazy: :confused: Hon var helt schizo! Men nu börjar hon återta den gamla formen o stå i hagen o käka hö. I början stod hon i hörnet längst bort i hagen o glodde tomt ut i intet. Så drog hon 25 turborepor runt hagen, Kyra o Inge hakade på och passade på att springa av sig skorna :mad: , hon gick igenom eltråden o for runt på hela gården och var hemsk. Men som sagt, hon börjar återgå till sin vanliga Mamma-Mu-form igen nu och mest bry sig om mat.:D

Hon får stanna:love: .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ponnyn ska lånas ut igen och denna gången så verkar jag ha hittat ett perfekt ställe och bara ett par mil från mig så jag kan hälsa på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 537
Senast: mumin
·
N
Övr. Grenar Efter som detta forum når ut till en allt bredare publik så kom jag på att vi skulle kunna diskutera de obligatoriska genomgångar som...
2
Svar
23
· Visningar
3 845
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2