Vem vill du spendera en hunddag med?

Speciella_tina

Trådstartare
Ja, som rubriken säger! Vem vill du spendera en hunddag med härifrån buke?

Jag kan nog inte välja en, har typ en "lista"

Gnist För att hon kan så mycket olika saker! Både valla och jaga, något som jag tycker är väldigt intressant. Dessutom har hon i mina ögon stor hundkunskap.

PIRU För att han har erfarenhet och kunskap inom ett område som jag är intresserad av att lära mig mer om, men inte kan så mycket om. Och för att jag tyckar att han har en sund grundinställning i sitt hundägarskap.

liten82 För att hon verkar så duktig på klickerträning, jag kan grunden men är sjukt imponerad av dem som tränar lydnad klickerbaserat.

Sv: Vem vill du spendera en hunddag med?

ingen från buke, många här kan vara rätt otrevliga och dryga och diskriminerande mot vissa hundraser....

jag har för mycket åsikter själv för att det skulle bli en trevlig hunddag antar jag

"Ingen" från buke??" För att alla är så diskriminerande...? :confused: Trevligt.

Jag får lite svårt att välja men jag skulle iaf vilja träffa och umgås med Gnist, Dentaku, Gabbi och Calazirya(s hund:angel::D;)) känner jag. Jag vet inte om Piru och jag skulle komma överens IRL men nog är jag nyfiken på hur han är i verkligen så att säga. Sen finns det fler jag är nyfiken på och gärna skulle vilja träffa, även de som vanligtvis hänger på andra forum än just hund.

Corno79 för att hon är superduperhärlig som person och för att min Cilas älskar att busa med hennes Billy.

"PIRU", jag och jyckarna skulle behöva någon som ryter lite åt oss så att vi skärper oss och inte bara lallar runt.

"Glee", Selma och Kenny kunde springa och lattja, och vi kunde snacka en massa skit.

"Aningsfull", jag är nyfiken både på henne och Julie.

Fast jag vill nog träffa dom flesta, alltid roligt att se vad det är för person som gömmer sig bakom nicket.

Senast ändrad:

Tack så mycket att du drar alla rakt av över en o samma kam..:crazy:

//

Jag vill såklart träffa alla, alla är vi annorlunda i verkligheten.
Men utan inbördes ordning skulle jag mer än gärna träffa Gnist, Piru och Escodobe.

Här kommer några, det är många jag skulle vilja träffa, men det skulle bli en lång lista

Gnist: verkar ha en väldigt sund inställning till allt vad hundar heter

PIRU: Blir väldigt nyfiken på hur han är live, och skulle gärna vilja träffa den "riktiga" Piru (hunden alltså)

Duvan

Pangare

LIA

Kul tråd, alltid trevligt med positiva grejjer :) (även om jag är rädd att moderatorn plockar den..)

Gnist: för att hon verkar supertrevlig, kunnig & så vill jag träffa hennes voffar för jag är nyfiken på raserna.. Gärna när hon har en kull rävar att gosa med åxå :angel:

Cezzan: också trevlig, vill gärna träffa hennes gulliga dam lite mer och visa hur stor Mys blivit!

tuaphua: För jag tror hon är den som skulle kunna omvända mitt ogillande mot pappisar :D

Skogstrollet: För hon verkar vara en så grymt sympatisk person.

Och många fler såklart :banana:

Piru, men det gör jag redan då och då så det kanske inte räknas. Helt enkelt för att jag tycker att han är en vettig en. Se nu hur jag smörar för dig människa!:cool:

Om han inte räknas så väljer jag.... Gnist? Vad klyschigt (:D) , men jag är lite intresserad av kennelverksamhet och hon har ju en hord av jyckar hemma så det torde väl passa med ett studiebesök där.;)

Det skulle iof sig vara kul att se Wilton marschera efter PIRUs pipa... men jag skulle helst vilja träffa bukefolk med dvärgschnauzrar så vi kunde ha ett schnauzerrace på en härlig plats i vårsolen...
:bump: :bump: :bump:

Hmmmm... Verkar som om man kanske ska planera något till sommaren :eek: :confused: :love:

Cillamuffins För att jag tycker att hon har ett sunt "hundtänk", jag tror att vi skulle ha mycket att prata och diskutera :)

LillJessicah För att vi är släkt ;)

Krasux Tycker att hon verkar jättegullig och trevlig och vi tänker nog också väldigt lika i mycket tror jag!

Skogstrollet För att hon skriver helt underbara inlägg om mångt och mycket :love:

PIRU För att vi nog många gånger inte tänker så lika så jag tänkte "för-klickiga" honom :D ;)

Mrs Scrabtee Tycker att hon verkar ödmjuk och trevlig :)

Gnist För att jag ska stjäla en terrier av henne ;)

Duvan

Finns många många fler som vore roliga att träffa men går ju inte att räkna upp alla :)

Liten82 Vi är släkt och brukar ha en massa härliga diskutioner jämt.

Gnist Jag vill bli "förvalligad", det verkar ju skitkul.

Persson Har 2 Schipperkes som Kittie vill träffa.

Jolanta Verkar så himla snäll och underbar som person.

Aliide, Jadzia, Piru, Mrscabtree, Gabbi, Nikkis, Cillamuffins, Duvan, Aningsfull, Krasux, Skogstrollet.

Kände att jag fick lite beslutsånget. Finns nog ingen som jag inte hade kunnat ha lite trevligt med. :)

Senast ändrad:

Jag skulle vilja träffa

Grana - får känslan av att hon är riktigt sund med hund! Rimma kan jag också tydligen!

Krasux - Verkar också vara en vettig människa

Gnist - Enbart för att få träffa hennes gamla BC :angel:;)

Pangare - För att få se vem personen eg är. I min bild är det en gubbe i 60 års åldern, med lantmännakeps och en hagelbössa under sängen :o

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka