Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ekipage som stoppats eller avbryter efter första fasen placeras alltid efter de som deltagit i båda faserna, även om de blivit uteslutna eller utgått i fas två.
Det hände mig något liknande!
Jag hade 4 fel i grunden, en ryttare trillade av i omhoppningen och komm tvåa...
SÅ jag komm precis utanför, då retar man sig enormt mkt över sina 4 fel i grunden
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Alltså det är ju jättedyrt att ha häst iväg för utb/försäljning. Klart det kostar extra?
Du betalar ju en månadskostnad tills hästen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.