Vem vann osv...

golit

Trådstartare
A, nollade grundomgången men kom inte till start till omhoppningen.

B, 4 fel i grundomgången för vägran

C, nollande grund, utesluten pga vägran på hinder 8 (av 12)

D, nollade grund, föll av mellan 7 och 8

????

glt

D (dte var alltså fel i omhopp?)
C (det var alltså fel i omhopp?)
A
B

eller? jag vet nog inte

Ekipage A blir 3:a i detta fallet, inte diskad.

Ekipage som stoppats eller avbryter efter första fasen placeras alltid efter de som deltagit i båda faserna, även om de blivit uteslutna eller utgått i fas två.

1a C och D
3a A
4a B

Jo, men D har ändå startat omhoppning (fas 2) precis om C som vägrade ut sig, båda är diskade men har startat fas 2.

Det hände mig något liknande!
Jag hade 4 fel i grunden, en ryttare trillade av i omhoppningen och komm tvåa...
SÅ jag komm precis utanför, då retar man sig enormt mkt över sina 4 fel i grunden :mad:

tvärt om...

fråga för jag tyckte det var konstigt. Jag nollade grund och satsade för hårt i omhoppningen så jag åkte av.

Blev placerad efter de som fått fel i grundomgången.

Nu var det "enmestpåkultävling" så inget att bråka om...

ville bara kolla.

glt

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 692
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 457
Senast: Mabuse
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 483
Senast: bollen__
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 141
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V