Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vän i Luleå rapporterade -32 så jag tror telefonen ljög för dig
En vän i Luleå rapporterade -32 så jag tror telefonen ljög för dig
Man kan inte lita på nån!!! tyckte det kändes kallt.
Tur att det bara är -27 grader idag för nu verkar jag bli utan värme i lägenheten.
Visa bifogad fil 136190
Finns inget värre än att frysa inomhus, så när jag bodde i lgh hade jag ett oljefyllt element i reserv, just för såna tillfällen när fjärrvärmen strulade.Tur att det bara är -27 grader idag för nu verkar jag bli utan värme i lägenheten.
Visa bifogad fil 136190
vad är det för bränsle de använder? Flis?Och inte följer jag råden om att minska förbrukningen av värme och varmvatten, tänker istället att det är lika bra att ha full fart på elementen så att det åtminstone är varmt när värmen försvinner.
Men visst tänker jag rätt - jag bor i lägenhet i Skellefteå och visst kan man anta att lägenhetshus värma av fjärrvärme?
Om det blir allt för kallt får jag åka till mamma o pappa, dom bor utanför stan och har kamin så där lär det vara varmt. Skönt att ha den tryggheten
Finns inget värre än att frysa inomhus, så när jag bodde i lgh hade jag ett oljefyllt element i reserv, just för såna tillfällen när fjärrvärmen strulade.
Sålänge el fanns i uttaget, så gick det iaf att hålla dräglig temp.
vad är det för bränsle de använder? Flis?
Oljeelement är effektiva och håller kvar värmen längre än vanliga.Varför oljeelement istället för vanligt elelement?