Vem e det?

A

Artemiss

Läste det där Galoppmagasinet hos en kusin och slog upp ett svartvitt uppslag där det var en kille med en svart tröja med en vit cirkel på bröstet. Någon som vet vem det är? Han var riktigt söt :p

Sv: Vem e det?

Läste det där Galoppmagasinet hos en kusin och slog upp ett svartvitt uppslag där det var en kille med en svart tröja med en vit cirkel på bröstet. Någon som vet vem det är? Han var riktigt söt :p

Solly Solly bruden. Men han är min! :rofl:

Haha jag vet. Fast rycktet säger också att det är slut. :p well well

Eh, ah jag var där. När såg du mig? ;)

Men då är det ju lugnt. Någon som vet vilket stall han jobbar i så man kanske kan ta och hälsa på om man är i området?

Jo, men han ska börja i "mitt" stall nu i höst, tror jag. Här i Stockholm. Till Sofies stora lycka ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
12 606
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 120
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 959
Övr. Barn Sonen har i alla år kämpat med dåligt självförtroende, blyghet, den sociala biten osv. Vi har läst, funderat, pratat, peppat, köpt hem...
2
Svar
21
· Visningar
2 212
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar