Vem betalar resan hem, för utlånad häst ?

B

**BORTTAGEN**

Vi har inte skrivit papper. Men sagt att dom skulle få låna hästen i 6 mån, sen köpa om dom vill. Men dom vill inte ha den nu efter en månad. Vem betalar resan hem ?

Tja ni får väl dela på det?

Om de vägrar har du inte så mkt val annat än att betala om du vill ha hem hästen.

det skriver man in kontraktet fast det är väl den som lånar somska ta och lämna hästen i mina ögon. lånar man min bil så ska fan inte jag åka och hämta den

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 849
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka