the_connemara
Trådstartare
Hur påverkar det gången? Och vad gör man för att bäst träna en häst som fått omdömet veka kotor? Känns ju som att man vill stärka hästen rätt o inte bädda för senskador o dyl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det har jag fått uppleva med mitt xx sto... Billig =dyr. Men hon är ju oxå underbar. Bra tips det där med underlaget. Sen så hoppas jag henne inte komemr ev löshoppa, för borde inte det slita mycket på dom?
Hur påverkar det gången? Och vad gör man för att bäst träna en häst som fått omdömet veka kotor? Känns ju som att man vill stärka hästen rätt o inte bädda för senskador o dyl.
Det där med övertram kan ju även ha med att göra att hästan är kvadratisk i formen och därför alltså har kort rygg. Det har mitt fullblod problem med, inte för artt hon har värsta övertrampet men hon slår i skorna när hon skrittar. Även hon tar av sig skorna titt som tätt om man inte har ordentligt koll på när hon behövs skos. Tack för tipsen ang skoningen för övrigt!