Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alltså, jag är gärna på men det är bara om jag inte fegar ut totalt. Kan inte lova något i alla fall...
Beror lite på när också, min man jobbar knepiga tider och jag måste ha passning till barnen men det brukar gå att lösa på annat sätt också.
Jag bor också en bit ifrån men är beredd att köra för jag har också hört att det ska vara skoj på dom där träffarna
Kul att träffa lite folk med. Jag har inte träffat en människa sen i november..
Jag vet inte vart du bor (eller ni andra långkörare) men jag bor på öland så om någon/några vill samåka från det hållet kan man ju smälla iväg ett PM till mig
Hahaha är så trött att jag fick läsa det du skrev måååånga gånger för att få ihop det till annat än att du skulle slå ihjäl barnen innan du kunde komma.
Senior som ÄU, alla är välkomna. Alltid roligt att träffa nya bekantskaper
Condeco är otroligt mysigt, var där för första gången för någon vecka sedan. Dom har bra utbud för allergiker oxå.
Jag är inte så inne på staden än, lever mest mitt liv ute på campus. Men Bowling finns ju? Även om den kanske inte är den roligaste, men fika och bowling? eller något sådant?
För min del vet jag inte alls vad som passar. Mannen jobbar utomlands vissa veckor och sedan natt resten och utöver det jour hela dagarna.. Men får jag bara veta i tid när vi ska ses så brukar alltid svärföräldrarna kunna hjälpa till, så bestäm ni andra vilket som är bäst, jag hänger på om jag kan
Är det fler som vill komma men som inte kan ordna med skjuts så kan jag ställa upp, har 4 lediga platser i bilen. Skriv bara var ni bor så skickar jag ett PM om jag kör förbi
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.