vattnet har gått!

Smurfoff

Trådstartare
snart så ska sessan föda! hon sprang runt och skrek och jag kollade där bak och hon var helt kladdig med gul vätska. nu ligger hon i en låda hon ska föda i. hur långt tar det innan hon föder? vår förra katt som fick ungar så gick vattnet på morronen men hon födde inte förens på kvällen.

tycker det e väldigt konstigt då alla våra katter som fått kattungar har fött på morgonen innan vi ska till skolan :rofl: får hoppas jag får blir ledig idag :D

Sv: vattnet har gått!

Grattis till småttingarna...:)
Ser fram emot bilder på sötnosarna snart :love:
Hälsningar Lillemim

:love: å de låter söta! du kan väl rapportera eftersom?

Grattis till bebbarna! :) Skönt att allt gick bra.

Antar att katter kan föda vilken tid som helst på dygnet, men mina har faktiskt alltid förr på kvällen eller tidigt på natten, nu när jag tänker efter... :)

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 399
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
Övr. Katt Nya kattungen kommer hem 6/9. Hon ska ju självklart äta kattungemat. Uppfödaren har sagt att hon mest äter blötmat. Jag är mest van med...
Svar
5
· Visningar
2 055
Senast: Lager
·
Katthälsa Vår katt M har börjat kräkas lite för ofta för att det ska kännas bra. Det har kommit långsamt, så det finns ingen uppenbar "då började...
Svar
17
· Visningar
5 972
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama