Vattentät jacka som andas

S

sanwan

... en sådan är jag ute efter. Inte "vattenavvisande" utan riktigt tät och så ska den andas. Prisklass "ju billigare desto bättre" men smärtgränsen går vid 1000 kr och då ska det vara en jacka som räcker i 10 år minst. Någon som vet var/om det finns?

Har svårt att tänka mig att det håller sig i rätt prisklass? Annars ska jag nog ge mig iväg och leta efter ett genast :bump:

Håller de tätt då? Jag har köpt en massa andra jackor som ska vara vattentäta men inte är det... Kyra K är ju kvalitet i och för sig, så de kanske håller vad de lovar.

Mina två maxum (en i stallet och en till vardags) håller tätt och jag har aldrig blivit dyngsur av svett i dem. Så de håller både tätt o andas.
// Linda

Liknande trådar

Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
296
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 511
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb