Väst som går längre ner över rumpan?

Mimmi_Babiana

Trådstartare
Letar efter en lämplig väst som passar för hundträning men skulle vilja ha en som är lite längre i modellen.

Någon som vet något ställe som kan ha sådana?

Det finns många nätbutiker för jakt, men man glömmer ofta att dom även har kläder och tillbehör för hundförare av olika slag :up:

Jag använder Chevaliers vintage vest (den äldre modellen, gillar inte den nya) mycket när jag går med hundarna. Den går ner en bra bit över rumpan :)
Den har inte så mycket finesser, men två vanliga fickor och en helt okej rymlig ryggficka. När jag tränar hund kånkar jag i regel med mig en massa apporter och då har jag en dummyväst, men jag tänker att det nog inte är en sådan du är ute efter?

Liknande trådar

Hundträning Lägger tråden på Hund och tänker att jag får bäst svar här eftersom problemet härrör från hundpromenaderna. Vad har ni för skor när ni...
Svar
11
· Visningar
768
Senast: Bluefish
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka