Väska till hund

Sv: Väska till hund

aiquen skrev:
Någon som vet var man kan få tag i en sån här väska till hundar av retrieversstorlek?

klövjeväska kan man köpa lite varstans

men jag gillar bäst klövjeväskan Laika finns o köpa i tidningen Brukshunden.

den funkar kanon hade den 14dagar i fjället o den satt kanon på ryggen

kostar:

Large:1,355:-
medium:1,345:-
small:1,055:-

jag har en Rottweiler hane modell small väger 45kilo tror jag har en medium till han.

Viktigt o titta på när man köper väskan är några småsaker.

som insidan som ligger mot hundens rygg ska vara av matrial typ mocca för då glider inte väskan på ryggen.

sen finns det vissa med vadderade kuddar på insidan mot hunden rygg då blir det skönare o bära sen inte lika varmt.

sen att i fickorna ska dom vara uppdelade helt i 2 fack på varje sida för då blir det enkelt o packa dom lika.

sen att det finns spännen mitt på väskan så man kan spänna fast hunden filt på ett bra sätt.

jag tycker man först o främst ska kolla på dessa bitar sen priset. för går man bara efter pris då får man grejer efter det också o man får en tråkig tur för väskan glider o man måste rätta till den hela tiden. så kosta på en rejäl väska.

Senast ändrad:

Tack för svaren! :bow: Nu vet jag ju lite mer vad jag ska tänka på också. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 868
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 252
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 032
Senast: Snurrfian
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama