Vårtor....

tanten

Trådstartare
Blir galen. Jag har vårtor på händerna. Har behandlat med svindyr Wartner men utan större framgång. På fötterna har jag fått bukt med vårtor genom åren, men när jag för första gången har fått på på fingrarna så går jag bet.

Tips för bra medel? Eller är det vårdcentralen som gäller?
 
När jag hade på tån så hade jag vårtfri. Först bedövade jag, sen grävde jag med en nål och filade lite. Avslutade med vårtmedlet. Den försvann på nån månad jämfört med den apdyra pennan som skulle frysa den.
 
Jag har också problem med extremt envisa vårtor fast på fötterna. Har ett par stycken jag kämpat med i över ett år...
 
Blir galen. Jag har vårtor på händerna. Har behandlat med svindyr Wartner men utan större framgång. På fötterna har jag fått bukt med vårtor genom åren, men när jag för första gången har fått på på fingrarna så går jag bet.

Tips för bra medel? Eller är det vårdcentralen som gäller?

VC. Just med tanke på att ditt immunförsvar är nog lite galet nu pga njurarna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 143
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 545
Senast: hollypolly
·
Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ TW = Trigger warning för psykisk ohälsa. Jag tog äntligen kontakt med kuratorn på vårdcentralen för ett tag sen. Som liten hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp