Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men det gör inte talgoxarna.Du vet att det är januari va!
Mina har fört oväsen sen i december.Ja, men det gör inte talgoxarna.
Jag har sett utslagen vintergäck och vad jag tror är snödroppar på väg upp!Nu märks det att dagarna blivit längre och idag hörde jag talgoxens vårsång för första gången i år.
Hur långt har våren kommit hos dig?
I vilken del av landet finns du?Jag har sett utslagen vintergäck och vad jag tror är snödroppar på väg upp!
Jag antar att du inte hör skillnad på oväsen och vårsång?Mina har fört oväsen sen i december.
Inte den norra iafI vilken del av landet finns du?
Oj, du måste bo långt norrut! Hoppas att det blir klart väder snart så att du får se solsken på riktigt!Det är soldagen i dag! Så om det inte hade varit mulet hade solen varit synlig för första gången sedan i slutet av november. Så det går väll bra med våren här antar jag![]()
Oj, hur överlever man vintern där du bor? Jag tycker det är tillräckligt jävligt i mellansverige.Det är soldagen i dag! Så om det inte hade varit mulet hade solen varit synlig för första gången sedan i slutet av november. Så det går väll bra med våren här antar jag![]()
Jag har nog inte sett några direkta vårtecken. Men absolut har dagarna blivit MYCKET längreNu märks det att dagarna blivit längre och idag hörde jag talgoxens vårsång för första gången i år.
Nu märks det att dagarna blivit längre och idag hörde jag talgoxens vårsång för första gången i år.
Var jätteskönt här idag, soligt, vindstilla och sju gr varmtNu märks det att dagarna blivit längre och idag hörde jag talgoxens vårsång för första gången i år.
Tjuvstartade förra helgen genom att gå upp på ett fjäll och kunde då se solen! Så jag vet att den finns kvarOj, du måste bo långt norrut! Hoppas att det blir klart väder snart så att du får se solsken på riktigt!
Jag hade nog inte överlevt i mellansverige... I perioder är jag knappt vaken alls, men jag vänjer mig, och jag gillar mörketiden, den är verkligen speciell. Mörker i Sverige upplevde jag bara som trist.Oj, hur överlever man vintern där du bor? Jag tycker det är tillräckligt jävligt i mellansverige.