Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 164254årets första klämmacka grillad över öppen eld i snödriva. Här är det inte vår, utan vårvinter. Bästa tiden på året!
Nej.@Crossline ser du.
Va? Har aldrig sett någonsin, tror jag.Här sopas gatorna och jag kan hitta mitt favoritvårtecken, såna där långa och platta metallbitar som sopmaskinen tappar. Jag samlar på dom, och nu är bästa tiden att hitta dom.![]()
Man ser dom först när man vill se dom.Va? Har aldrig sett någonsin, tror jag.![]()
Hos oss i sörmland med. Krokus i februari typ.Ja snödroppar är nästan inte ett vårtecken för mig som skåning - de kommer ju så tidigt i januari![]()
Här har vi massor av vårteckenJag tycker definitivt att det är dags att börja dokumentera våra vårtecken som vi hittar. Jag börjar med att de vårstädar på förskolegården på Marodörens förskola idag och att vissa av trottoarerna är sopade redan.Visa bifogad fil 164196
Humlor och bin har vi sett 14 dagar.Hos oss i sörmland med. Krokus i februari typ.