Vart tog hingsten vägen?

Sv: Vart tog hingsten vägen?

Han såldes utomlands till en jätteduktig tjej som genast placerades internationellt bl.a på jultävlingarna i London.
Åkte sen hem till ägarens hemland, USA, och tävlades där resten av karriären.

Tror inte han var över till Europa någon gång efter han flyttade.
 
Sv: Vart tog hingsten vägen?

Lite ot men ändå :)
Någon som vet var Electro finns? Lever han fortfarande och betäcker han isf eller finns det fryst?
Vet att han såldes tillbaka till Holland typ -02 men sen hittar jag inget om vad som hände sen..
 
Sv: Vart tog hingsten vägen?

Lite ot men ändå :)
Någon som vet var Electro finns? Lever han fortfarande och betäcker han isf eller finns det fryst?
Vet att han såldes tillbaka till Holland typ -02 men sen hittar jag inget om vad som hände sen..

Han används iaf i aveln i Holland... Min ena hästs mamma betäcktes med honom 2009 och fölade 2010...
 
Sv: Vart tog hingsten vägen?

Hittar inte någon hemsida eller station... :cautious:
Kanske är jag som e dålig på att leta men ghaa, jag blir tokigt :o
 
Sv: Vart tog hingsten vägen?

Jag hittade iaf direkt ;)

Prova Dominique Wouters, Premium Sporthorses!

Där är han med, verkar som att det är uppdaterat i år.
 
Sv: Vart tog hingsten vägen?

Han såldes utomlands till en jätteduktig tjej som genast placerades internationellt bl.a på jultävlingarna i London.
Åkte sen hem till ägarens hemland, USA, och tävlades där resten av karriären.

Tror inte han var över till Europa någon gång efter han flyttade.

Vem är det du skriver om ? Har diskuterats ganska många olika hingstar så inte helt lätt att förstå vem det är du skriver om.
 
Sv: Vart tog hingsten vägen?

Den hingstlinjen han kommer från verkar ju ha dålig fertilitet överlag. :(
 
Sv: Vart tog hingsten vägen?

Är inte hundra men har för mig att Santana är ur avel för att endast ska fokusera på tävling.
 

Liknande trådar

Avel Har vi inte haft denna tråden än i år eller är det jag som missat? Treårstesten är ju i full gång, någon som har koll på vilka hingstar...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 268
Senast: Miaa
·
C
Avel Nu har AVN blivit färdiga med användningsråden för de nygodkända hingstarna :bow: Allt är koierat från ridsports hemsida... Så här...
Svar
14
· Visningar
3 741
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp