Vart ska sambon resa?

Sandra78

Trådstartare
Sambon fyller jämnt i oktober och jag funderar på att bjuda honom på en resa. Tillsammans med mig och barnen (1 resp 3,5 år) då.
Men jag har ingen aning om vart... Det kommer att handla om 3-4 dagar tänker jag. Ren avkoppling men självklart är det ju kul att göra något annat än att ligga på ett hotellrum också. Vore ju kul med nån aktivitet som åtminstone det större barnet skulle uppskatta, så kanske inte en hel helg med museer...

Sv: Vart ska sambon resa?

London? Finns mycket kul att göra både för barn och vuxna och dessutom billiga flygbiljetter dit.

Annars finns det ju mycket att göra i de flesta större städer i Europa.

Om ni inte vill åka på solsemester förstås, då slår jag ett slag för Algarvekusten i Portugal som är så himla fint :love: Tror det är runt 20 grader där i oktober.

Tänker du inom Sverige så varför inte Stockholm? Massor med roliga aktiviteter för barnen t.ex. Skansen och tid för lite mys och trevliga restaurangbesök. Strosa i gamla stan, åk ut till Djurgården o.s.v. Välj ett lite lyxigare hotell så ni riktigt kan njuta och köp Stockholmskort så kan ni ta er runt lite som ni vill och har en hel massa rabatter och gratis entréer. Tänker du dig utomlands så är det bara att välja valfri storstad t.ex. Barcelona, Wien eller Berlin är trevliga alternativ.

Senast ändrad:

Tack för svaren! Stockholm är inplanerat i sommar (hundträff, Skansen, shopping) men någon annan Europeisk huvudstad låter lockande. Kanske främst London då.
Algarvekusten låter ju också himla trevligt, 20 grader är lagom temperatur. Vad gör man där, slappar och badar?

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 733
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 342
Senast: _Taggis_
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat