A
akkes
som ovan vart annonserar man ut en körhäst för att nå ut till intresserade köpare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där tycker jag att du blottar dina fördomar! Brukshästar säljs inte bara till gamla gubbar och för den delen så finns det också äldre herrar som köper via nätet. De brukshästar jag ser till salu finns på nätet.förresten...Beror på vad det är för körhäst. Brukshästar kanske inte säljs bäst på nätet.. gamla gubbar kollar oftast inte datan.
Bra skogshästar brukar inte -vad jag har hört-annonseras ut på nätet utan förmedlingen sker genom föreningen eller "mun till mun"-metoden!
Vilket ben står du på? Vilken förening är det du pratar om?Jag ser ofta jättefina körhästar till salu på de vanligaste hästsiterna samt Blocket!
TS vill ju gärna veta vilka kanaler som fungerar så vad menar du med bruksföreningarna?men jag vet att de flesta går via bruksföreningarna...
Vilket ben står du på? Vilken förening är det du pratar om?
Jag vet också att en del hästar säljs via mun-mot-mun-metoden men det finns också på nätet, oavsett om det går via rena försäljningssajter eller föreningars egna hemsidor.Hörde aldrig talas om att deras hästar gick ut på Blocket eller Hästnet osv utan det var antingen på resp. förenings hemsida alt. "mun-till-mun-metoden"
Förstår du vad jag menar nu?
Vad menar du med vilket ben jag står på...?
För ett par år sedan trodde jag att jag skulle bli en heltidsanställd naturvårdare med häst!
Hade bla. kontakt med Skogshästen, Västsvenska Ardennerföreningen, Brukskörarna i Halland, Ardennerföreningen, Nordsvenska hästen mm mm.
Gick en kortare utbildning hos en av ordförarna i en av föreningarna.
QUOTE]
Vilka e brukskörarna i halland?? bor ju där e nyfiken...