Var fanns det bild på köket? Hittade bara två bilder på huset (utifrån) och videon.Häftigt men köket står ju ut på ett mindre vackert sätt så att säga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var fanns det bild på köket? Hittade bara två bilder på huset (utifrån) och videon.Häftigt men köket står ju ut på ett mindre vackert sätt så att säga
Man får gå vidare till mäklarens hemsida.Var fanns det bild på köket? Hittade bara två bilder på huset (utifrån) och videon.
Det ser ut som att det har drivits verksamhet i huset.Häftigt men köket står ju ut på ett mindre vackert sätt så att säga
Ja det känns ju ganska troligt.Det ser ut som att det har drivits verksamhet i huset.
Typ konferenser eller så.
Ja det känns ju ganska troligt.Det ser ut som att det har drivits verksamhet i huset.
Typ konferenser eller så.
Budet uppe i 4,4 mille nu. Är du med och budar BernT?
Haha nej jag tänker att vi börjar med något enklare att renovera. Även om jag tror att jag kommer va rätt bra på detBudet uppe i 4,4 mille nu. Är du med och budar BernT?
Nu vet jag inte hur populärt det där området är, men så mycket för sånt skräp?Budet uppe i 4,4 mille nu. Är du med och budar BernT?
Mölndal är en dyr kommun, essutom nära in till GBG. Men galet pris ändå tycker jag, det är ju riktigt dyrt innan det är klart.Nu vet jag inte hur populärt det där området är, men så mycket för sånt skräp?
Det är ju inte ens en stor tomt.Mölndal är en dyr kommun, essutom nära in till GBG. Men galet pris ändå tycker jag, det är ju riktigt dyrt innan det är klart.
Håller med, inte prisvärt alls runt storstäderna. Priserna gynnar knappast någon.Det är ju inte ens en stor tomt.
Men jag kan vara påverkad av att vi köpte vårt renoveringsobjekt för under 350'. Och då var det inte så illa som det där. Och med 2500 kvm tomt.
Centrala Mölndal är dyyyrt. Ett beboeligt hus i det området ligger på 7-8 milj. Galet? Absolut! Välkommen till en större stads bostadssituation.Nu vet jag inte hur populärt det där området är, men så mycket för sånt skräp?
Det är ju inte ens en stor tomt.
Men jag kan vara påverkad av att vi köpte vårt renoveringsobjekt för under 350'. Och då var det inte så illa som det där. Och med 2500 kvm tomt.
Det är läget som man köper.Nu vet jag inte hur populärt det där området är, men så mycket för sånt skräp?
Galet. Jag skulle inte bo där om jag så fick huset gratis.Det är läget som man köper.
Inte jag heller ,vill bo i stan och inte ha hus. Men hade jag velat bo i hus hade det varit ett kanonläge (minus att jag inte vill renovera ). Nära båda ställena jag behöver ta mig till med både cykel, kollektivtrafik och bil, nära övrig infrastruktur, nära naturen och söderleden är min favoritled i Göteborg (hatar alla andra). Skönt med liten platt tomt oxå. Uppenbarligen resonerar fler som jag än som du, tråkigt för mig och skönt för digGalet. Jag skulle inte bo där om jag så fick huset gratis.
Uuh, jag tycker själva stället verkar hemskt! Oavsett husets skick. Jag ryser.Inte jag heller ,vill bo i stan och inte ha hus. Men hade jag velat bo i hus hade det varit ett kanonläge (minus att jag inte vill renovera ). Nära båda ställena jag behöver ta mig till med både cykel, kollektivtrafik och bil, nära övrig infrastruktur, nära naturen och söderleden är min favoritled i Göteborg (hatar alla andra). Skönt med liten platt tomt oxå. Uppenbarligen resonerar fler som jag än som du, tråkigt för mig och skönt för dig
Efterfrågan av dem som vill bo där driver upp priset.Galet. Jag skulle inte bo där om jag så fick huset gratis.
Ja?Efterfrågan av dem som vill bo där driver upp priset.
Om ingen ville bo där så skulle ju priset bli noll.