Behöver ingen renovering,bara en schaktmaskin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver ingen renovering,bara en schaktmaskin
Tog första jag hittade i större finsk stad för samma pris
Men tomten är ju PYTTELITEN....Men 4 miljoner för tomten är ändå ett rätt bra pris tänker jag. Rivning är iofs inte gratis om en ens får riva.
Äsch det där huset går att rädda.Men 4 miljoner för tomten är ändå ett rätt bra pris tänker jag. Rivning är iofs inte gratis om en ens får riva.
Jag flyttar!!Detta får man för 5 miljoner i min kommun @BernT
http://martenssonmaklare.se/objekt/?type=deal&deal_id=MDMzMHwwMDAwMDAwMDc3NXw1OA..
Kanske, jag hade nog inte vågat. Känns som stor risk att huset inte är friskt. Gissar jag helt baserat på mina amatörkunskaperÄsch det där huset går att rädda.
Med en ny fasad och tilläggsisolering utanpå eterniten så skulle de se helt okej ut.
Sedan så är det bara att blåsa ut rum för rum och göra om. Och på det ett vettigt värmesystem.
Jag gissar på 2 mille så blir huset riktigt trevligt.
Det är lätt att undersöka om huset är friskt när det är så strippat som det där är.Kanske, jag hade nog inte vågat. Känns som stor risk att huset inte är friskt. Gissar jag helt baserat på mina amatörkunskaper
Åh fy! Och vilket hemskt läge, inklämt mellan motorvägspåfart och stor trafikled.
Häftigt men köket står ju ut på ett mindre vackert sätt så att säga
Wow!
Det är iaf billigare el här uppe i NorrlandWow!
Fast pengarna ser man ut att få lägga på driften istället
Absolut, det var mer för att lägga lite perspektiv på vad man kan få för pengarnaHäftigt men köket står ju ut på ett mindre vackert sätt så att säga
Javisst det kan säkert räddas, stommen kan ju vara friskare än i ett hus med fina ytskick.Äsch det där huset går att rädda.
Med en ny fasad och tilläggsisolering utanpå eterniten så skulle de se helt okej ut.
Sedan så är det bara att blåsa ut rum för rum och göra om. Och på det ett vettigt värmesystem.
Jag gissar på 2 mille så blir huset riktigt trevligt.
Wow!
Fast pengarna ser man ut att få lägga på driften istället
Haha var lite sugen på att dela denna också Kul att den kom med fastän jag inte riktigt iddes länka!
Ja det förstår jag kunde bara inte låta bli att kommentera det malplacerade köket, allt annat var så fantastiskt fint att det blev lite antiklimax över det som tur är så är ju sånt ganska lätt åtgärdatAbsolut, det var mer för att lägga lite perspektiv på vad man kan få för pengarna
Ja det förstår jag kunde bara inte låta bli att kommentera det malplacerade köket, allt annat var så fantastiskt fint att det blev lite antiklimax över det som tur är så är ju sånt ganska lätt åtgärdat
Tvivlar inte en sekund på det, vackert på bild är det ivarjefallDet där är inte så fantastiskt som det ser ut...
Pappersbruket som finns på andra sidan vägen är nämligen lite mindre lättfixat.