vart översätta?

S

SantaBlueJolita

Hejan alla
Undrar fall det är nån därute som vet nåt bra översättningsprogram engelska-svenska och tvärtom?

Dela gärna med er om ni vet nåt

Kram

Sv: vart översätta?

Sök på Lexin på goggle så kommer du fram till ett :)

mm, vet den, men tänkte mer på nåt liknande babalfish (heter det så?) där man kan typ översätta meningar och slang. =D, men det kanske inte finns..är ju oxå så kass på goggla:angel:

Det finns ett par men tro inte alltför mycket på översättningen du får.
Det här är resultatet för översättning med respektive tjänst av meningen Hi, my name is Emma and I love horses.

www.systransoft.com
Hi är min känt Emma, och jag älskar hästar.

http://www.e-freetranslation.com
Hej , mig namn er Emma och JAG älska häst.

Inte jag heller :crazy:
Jag har pluggat språkteknologi, och borde förstå hur sådana program fungerar men det är bara för kasst. Det är ju inte ens översatt ord för ord utan det måste ligga någon slags logik bakom. Men det gör det tydligen bara sämre :eek:

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: Fille
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar