vart köper man en hinderfot (eller 10) ???

B

BeastieBabe

specifikt en sådan här:

(eller 10)

har letat men hittar bara andra varianter som ser "rangliga" ut samt en som liknar den avbildade fast den har fyrkantiga "tår" istället för sluttande.. nån som har sådana?

vet att hööks sålde denna typ av hinderfötter tidigare men kan inte hitta dem i deras sortiment längre..

Sv: vart köper man en hinderfot (eller 10) ???

är det INGEN som har sånna här och vet vart dom köpt dom ifrån?

Nordpost har väl något liknande? :)

Har också sett sådana på Hööks och det var inte så länge sedan, men de kanske har slutat nyligen med dem då?

Senast ändrad:

Nordpost har väl något liknande? :)

Har också sett sådana på Hööks och det var inte så länge sedan, men de kanske har slutat nyligen med dem då?
nordpost
de har bara den rundare varianten..

hööks
jo jag tycker ju att jag har sett dem i butiken men hittar dem inte på sidan, kan ju vara så att de finns i butiken..

nordpost
de har bara den rundare varianten..

hööks
jo jag tycker ju att jag har sett dem i butiken men hittar dem inte på sidan, kan ju vara så att de finns i butiken..

Synd att inte Börjes säljer sådana mer, de ser ut som dem du vill köpa.

Kom på nu att jag har fyra sådana ju, köpta där, lite trögtänkt ibland ;)

Kan du inte ringa till närmaste Hööks och fråga om de finns i butiken?

jao, skulle kunna men de har nog inte öppet förrens på måndag.. ska åka till klubben på onsdag och då kan jag ju åka förbi hööks då.. ja så får de nog bli,.. annars får vi vackert beställa hinder på fot så man får riktig fot, trots att det blir dyrt :(

jao, skulle kunna men de har nog inte öppet förrens på måndag.. ska åka till klubben på onsdag och då kan jag ju åka förbi hööks då.. ja så får de nog bli,.. annars får vi vackert beställa hinder på fot så man får riktig fot, trots att det blir dyrt :(

Gör du så :)

Annars är ju Safetys fina och säkert stabila också...men det är ju just det där med priset :crazy:

Hade oxå denna fråga uppe för ett tag sedan men jag har då inte hittat några passande ännu. Jag har gjort egna i trä istället. Kommer väl behövas byta ofta men ibland har nöden ingen lag...

Gör du så :)

Annars är ju Safetys fina och säkert stabila också...men det är ju just det där med priset :crazy:
safetys hinder är apfula :p och dessutom är klubbens alla andra hinder trähinder med sådana fötter som jag ritat.. de måste passa ihop..

Hade oxå denna fråga uppe för ett tag sedan men jag har då inte hittat några passande ännu. Jag har gjort egna i trä istället. Kommer väl behövas byta ofta men ibland har nöden ingen lag...
jo man kan ju göra i trä.. men det är en ridskola som ska få använda hindret så de går inte så bra tyvärr..

nordpost har för 95mm stolpe

har redan kollat där och skrivit det i tråden(inlägg #6)..

läs hela tråden innan du svara, denna tråd var ju inte så lång att den var jobbig att läsa.. ;)

Starforsaken hade redan länkat till den sidan :p men tack ändå!

Hööks har i butik, men inte på postorder. Antar att de är för tunga för normala skick...
Men du kan säkert ringa dem och höra, vill du ha många ordnar de det säkert.

oj ja justfan, de va de ja skulle göra igår :o glömde det i villarvallan efter ett 3 timmar långt US-möte om just hindret vi ska köpa..
får åka in till hööks på måndag istället..

tack så mycket för svaret!

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 489
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix