Vart köpa lös nosgrimma?

A

amanin

Har ni några tips på vart man kan köpa lösa nosgrimmor, och då inte de vanliga tråkiga som finns på Hööks och Börjes, utan några lite roligare. Kanske breda, kanske annorlunda utformade, med bling-bling, med fodringar - ja allt som inte är vanligt tråkigt svarta utan detaljer. Behöver uppdatera ett par träns där nosgrimmorna är för små...

Sv: Vart köpa lös nosgrimma?

Hippsonshopen har lösa nosgrimmor,men kanske inte så stort utbud av annorlunda nosgrimmor.

Kikade där igår, men hittade inget som föll mig i smaken... Men tack för tipset, tar gärna emot fler!

Sharpman i Hogsta (mjölby) har delar till träns man kan köpa. Tror (men inte säkert) att det är Chetak träns man får plocka ihop själv.
Pris per del så att säga..

Säkert jättefina - men jag måste vinna på triss först:D

Hmm, ska kika på tradera:idea:

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: skiesabove
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 005
Senast: Snurrfian
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 893
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka