Vart kan man köpa stor vattenmatta?

bapro

Trådstartare
Någon som har tips på vart man kan köpa en stor vattenmatta, skall användas som "vattengravsträning". ca 2-3 meter bred. Antingen en sån med skumgummikant och tjock presenning eller en helt i gummi, med gummikanter. =)

Sv: Vart kan man köpa stor vattenmatta?

Safety system säljer ju sådana, men jag tycker att de är alldeles för dyra för att bara ha hemma på träningsbanan.

Så jag har faktiskt gjort en själv :)
Köpte blå presenning och knåpade lite, totalkostnaden blev 100:- + lite pyssel. :D

Safety Systems längsta är "bara" 1,8 m lång, men 3 m bred så man kan ju hoppa den från fel håll om det nu tvunget ska vara 3 m :D

OK, hade du en "vanlig" presenning då. Tänker att man måste nog ha en extra tjock/stark annars blir den nog skadad och läcker vatten direkt de klivit på den en gång... Typ sån presenning som är i hösegel till transporter borde funka. Vad hade du som kanter? =)

OK, hade du en "vanlig" presenning då. Tänker att man måste nog ha en extra tjock/stark annars blir den nog skadad och läcker vatten direkt de klivit på den en gång... Typ sån presenning som är i hösegel till transporter borde funka. Vad hade du som kanter? =)

Helt vanlig presenning, lite tjockare visserligen, men jag har haft presenningar för som miljöträning att gå på och de håller förvånansvärt väl :)

Jag har skumgummi i kanterna, en gammal madrass som jag slaktade.
Sen får man inte glömma att lägga i de här ;) :

67_small.jpg

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 100
Senast: CaisaCax
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
958
Senast: Zpunk
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
2 268
IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 735
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar