Vart hittar man hyllor egentligen?

Ramona

Trådstartare
Jag letar efter hyllor som är ca 50-60 cm långa. Absolut inte mer än 60 cm. Inte alltför tjock och de ska vara i alla fall 19-20 cm djupa. Men jag hittar inga!

Har varit på IKEA och där är de minsta 79 cm långa. Hyllan måste vara vit och ha antingen stöd som sitter inuti, eller sådana som hyllan vilar på. Har varit på Bolagret, och där har de heller inga. Har varit på Jysk och där har de heller inga. Har varit på de flesta inredningsbutiker och hittar ingen hylla i den storleken. Har kollat på Blocket och där finns inga. Inte på Tradera heller. Nu vet jag inte vart jag ska ta vägen längre.

Vill ha två stycken och helst inte betala alltför mycket för dem. Och jag vill ha färdiga. Klart att jag kan tillverka en, men jag har varken plats eller lust att göra det.

Någon som vet?

Sv: Vart hittar man hyllor egentligen?

Bauhaus? De sågar till hyllan i rätt längd om det inte finns. Konsoller köper man väl löst?

Vi köpte hyllplan på ikea, på fyndavdelningen. Detta var eg inte några hyllplan utan sidor till en garderob (tror jag). Sågade till dem & det blev 40 kr för två hyllor (140*40 cirkus) + konsoller. De har ju mycket material där om man har lite tur..

Jag tänker att det kanske kan finnas om man letar på affärer som säljer badrumsinredning? Där brukar det ju finnas grejer även för mindre utrymmen.

Liknande trådar

Hemmet I gamla hallen (numera i en korridor mitt i huset) sitter hatthylla och stänger att hänga jackor på fortfarande kvar i ett litet utrymme...
Svar
6
· Visningar
3 224
Senast: Bleuh
·
K
Hemmet Det finns lådor och hyllor i alla tänkbara material och utformningar som är specialgjorda för att passa CD-skivor, DVD-skivor...
2
Svar
36
· Visningar
4 401
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V