Sv: Vart har ni telefonen?
Jag har en vanlig bh, oftast vadderad sak i stallet. Och sen sport-bh över. Då har man mobilen mellan bh:arna. Så vet jag fler som gör.
Jag sätter den antingen längst ut mot armen på ena sidan eller i mitten fram.
Det är absolut inte obekvämt. Men jag oroar mig för fukt. Så kom någon på en sportbh med vattentät lucka i skulle jag köpa den. :P Alt ngn smidig vattentät sak man kan stoppa fånen i och lägga i sportbh:n.
Jag har funderat över smidiga lösningar lite så där någon snabbis nån gång. Men inte kommit på något så mkt lämpligare ställe. Ramlar man av så borde man iaf inte kunna skada sig om tel ligger så. Iaf jag har lite inbyggd vaddering där. I övrigt är det inte så jättemycket ställen där jag känner att man inte kan skada sig.
Sån där påse som hänger runt halsen känns som det kan störa.
Jag har en nackskada med mycket nervskador/nervsmärtor och lite andra problem. Så jag får väldigt ont om saker skumpar och av obalans. Så jag vill inte ha mobilen på armen pga det. Och inte i påse runt halsen av det skälet.
Jag rider ju så mycket och ofta i högre gångarter än skritt. På halvblod blir det ju en del rörelse med. Min Islandsponny skulle jag väl kunna lägga mobilen på axeln utan att den skulle skumpa av. :P
Men på halvbloder rör det sig ju så mycket mer.