Vart har ni telefonen?

Sv: Vart har ni telefonen?

Byxfickan måste ju vara en hög typ får mobilen inte ligger lodrät. Annas blir det som du säger väldigt obekvämt :-D

Lite ot men jag har aldrig fattat det med mobilen i bhn, måste väl vara sjukt obekvämt? :-D

Var i bh:n ska man ha den??

En Iphone skulle aldrig få plats i min kupstorlek iaf, det är helt klart.

BHn förstår inte jag heller, hemskt obekvämt. Påsen innanför tröjan känns också som att den skulle "dingla" runt, åtminstone på mina uteritter där det duckas hejvilt för grenar o dyl. Nu rider jag iofs med säkerhetsväst men då blir det istället knöligt att ha ngt hårt instoppat.

Kan inte modet återgå till så små telefoner som möjligt igen? :angel:

Säg nu inte så! Jag har ju en pytteliten telefon nu, men jag vill ju också kunna facebooka när jag är ute och rider... :angel:

Har man en tight tröja så borde ju inte telefonen kunna hoppa runt för mycket innan för den?

Magväska... Jag hade det i Ungern. När jag berättade det för mina vänner sa de att jag bott i Ungern alldeles för länge och att det var dax för mig att åka hem innan jag blev förstörd för alltid...

Men är tröjan tight så skaver ju påsen?

Facebooka när du rider? Jag trodde du var mer ordentlig än så! :p

Tusan!
Mjuk påse?

Kommer du inte ihåg min galoppfilm från i vintras? :angel:
Men nää, jag brukar inte sms:a när jag rider.

Just ja, fast den filmen var ju i dokumentärt syfte, :angel: fb är rent nöje. :devil:

Jag har lagt ner allt som innefattar telefon när jag rider numera, det är spännande nog som det är. Den är enbart med för nödfall, vilket inte är långt borta lite för ofta. :o

Mjuk påse med vadderad förslutning. Kanske skulle funka. :laugh:

Jag har en vanlig bh, oftast vadderad sak i stallet. Och sen sport-bh över. Då har man mobilen mellan bh:arna. Så vet jag fler som gör.
Jag sätter den antingen längst ut mot armen på ena sidan eller i mitten fram.
Det är absolut inte obekvämt. Men jag oroar mig för fukt. Så kom någon på en sportbh med vattentät lucka i skulle jag köpa den. :P Alt ngn smidig vattentät sak man kan stoppa fånen i och lägga i sportbh:n.

Jag har funderat över smidiga lösningar lite så där någon snabbis nån gång. Men inte kommit på något så mkt lämpligare ställe. Ramlar man av så borde man iaf inte kunna skada sig om tel ligger så. Iaf jag har lite inbyggd vaddering där. I övrigt är det inte så jättemycket ställen där jag känner att man inte kan skada sig.
Sån där påse som hänger runt halsen känns som det kan störa.
Jag har en nackskada med mycket nervskador/nervsmärtor och lite andra problem. Så jag får väldigt ont om saker skumpar och av obalans. Så jag vill inte ha mobilen på armen pga det. Och inte i påse runt halsen av det skälet.
Jag rider ju så mycket och ofta i högre gångarter än skritt. På halvblod blir det ju en del rörelse med. Min Islandsponny skulle jag väl kunna lägga mobilen på axeln utan att den skulle skumpa av. :P
Men på halvbloder rör det sig ju så mycket mer.

Har ett sånt där " dementsnöre" i telefonen, hänger det runt halsen och stoppar ner i bh:n / innanför säkerhetsvästen:laugh:

Magväska... Jag hade det i Ungern. När jag berättade det för mina vänner sa de att jag bott i Ungern alldeles för länge och att det var dax för mig att åka hem innan jag blev förstörd för alltid...

:rofl: Jag har fobi för de där magväskorna sedan 90-talet:bump::p

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 379
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 130
Senast: QueenLilith
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 985
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar