Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju en aspekt jag inte tänkte på förstås.Att ha en väska i bältet funkar skitbra tills den dan du ramlar av och slår i telefon+höft i en sten Ja det gjorde ganska ont haha
Eftersom de alltid påpekar att man inte får förvara telefonerna för varmt har jag inte vågat mig på att stoppa den i BH:n. Det blir ju jättevarmt där. Dessutom har jag inte alltid BH på mig, så det är ingen lösning för mig.Jag har telefonen i en "stumpa" och så stoppar jag ner den i bhn om det är riktigt varmt annars jag jag alltid en tunnare jacka på mig, har skrapat upp armarna alldeles för ofta.
Det enklaste är nog att se till att ta ridbyxor med blixtlåsficka när jag rider ut. (jag har en HTC Wildfire S och den är inte så stor. Den får lätt plats i fickorna)
Jag vill ha mobilen med då jag rider. Jag rider hyfsat ofta ensam och en del på hästar i problemlösarsyfte i skarpa situationer. Då vill jag ha möjlighet att ringa efter hjälp om olyckan skulle vara framme.
Jag har en Iphone som inte får plats i några ridbyxor tyvärr. Värdelöst!
Nu på sommaren rider jag en del i linne. Då har jag mobilen i min sportbh.
Kallare årstider har jag mobilen i andra kläder med fickor.
Jag har testat sån där som man sätter mobilen i på armen. Men jag tycker den stör lite. Någon tipsade mig om att sätta den kring underskänkeln. Det kanske jag får testa.
Jag tycker det borde finnas ridbyxor med en ficka bak, som på de flesta löparbyxor. Det vore smidigt