Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaguar-experten bott både utomlands och i andra delar av Sverige men återvänt till hemorten. Trivs fantastiskt bra, både med ort och superb omgivning.Vad är bra med er hemort? Varför gillar ni just er del av landet? Bor ni kvar i området ni är uppväxta? Eller bytt område av någon anledning? Vad är ert favoritområde i landet? Nyfiken
Jag har -inte Jaguar-expert... hatar telefonen...Jaguar-experten bott både utomlands och i andra delar av Sverige men återvänt till hemorten. Trivs fantastiskt bra, både med ort och superb omgivning.
Jag tänkte redan i Kirunatråden på att det går utmärkt att prova statsliv någon helg per månad med i princip total anonymisering men helt omöjligt att göra tvärtom. Svårt att bli fullvärdig medlem i byn med en helg per månad. Vi umgås inte speciellt mycket med grannarna ( totalt tvärtemot hur jag är uppväxt) men vet minst 4 st grannhushåll som skulle sköta vår gård om vi bad dem)
Ha, som jag undrade.Jag har -inte Jaguar-expert... hatar telefonen...
Vad är bra med er hemort? Varför gillar ni just er del av landet? Bor ni kvar i området ni är uppväxta? Eller bytt område av någon anledning? Vad är ert favoritområde i landet? Nyfiken
Vad är bra med er hemort? Varför gillar ni just er del av landet? Bor ni kvar i området ni är uppväxta? Eller bytt område av någon anledning? Vad är ert favoritområde i landet? Nyfiken
Bussar? Det var nog 20 år sen minst.@Dressyrtjejen_97 Bara en gång var 30:e minut? Kom igen när det går två bussar på vardagen till orten du måste till, två på morgonen och två eftermiddagen - och inga alls under helgen egentligen