O

_otursbarn_

lägger ni ut era bilder på internet??? :confused: vill ju åxå det ju.. på lunar (kollage harja redan fyllt allt ja får använda ju.. :( )
 
Spray! Det är bäst ju!
Fast det är svårt att komma fram till där man laddar upp bilderna, lite knepigt. :crazy: Men annars är det hyberbra.
Gå in på spray.se (det vore kanske bra om du blev medlem också :p) och sen trycker du på "Webbverkstad" sen "Tripod" sen "Online-verktyg" (i fliken till vänster) sen trycker du dig vidare till WebFTP och sen trycker du på knappen "Öppna webFTP nu" och så är det bara att ladda upp bilderna. Skitbra :D
 
starphoto nu, funkar bra. hade på spray innan men det var för jobbigt.
 
Jag har mina bilder på det hemsideutrymme jag har fått av Telia.
 
Har mina bilder bland annat på telia utrymmen men i huvudsak på de webbhotell jag har.
Som test på www.webphotoforum.com för att se om det var snabbt och enkelt att lägga upp och att det gick att länka till. man får lägga in 30 bilder gratis.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 329
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 006
Senast: Bubbla
·
IT & mobiler Jaha, 2 partier röstade emot chat control 2.0 resterande ja. C och SD sa nej till förslaget. V och MP tycks ju inte ta sitt jobb på...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 611
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp