Kan den vara värre än sträckan Karlshamn - Tingsryd?
Jag känner alltid som om jag kastar bort 40 min av mitt liv när jag kör där.
Det är lite längre än så mellan Skellefteå och Umeå... lägg på ca en timme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan den vara värre än sträckan Karlshamn - Tingsryd?
Men det händer kanske någonting på vägen?Det är lite längre än så mellan Skellefteå och Umeå... lägg på ca en timme.
Det är 15 mil av helvetsvägKan den vara värre än sträckan Karlshamn - Tingsryd?
Tallar, tallar och mer tallarMen det händer kanske någonting på vägen?
Här är det spikrakt och omgivningen bjuder på tja sly? Inga (typ 2) hus, träd, åkrar eller någonting som gör att det känns som om man rör sig framåt
Men det händer kanske någonting på vägen?
Här är det spikrakt och omgivningen bjuder på tja sly? Inga (typ 2) hus, träd, åkrar eller någonting som gör att det känns som om man rör sig framåt
Tallar, tallar och mer tallar
Man kan ju ta den andra vägen annars, över Burträsk
Kostig"Väg"
E4 innan Gävle är inte så kul den heller... E14 däremot, där snackar vi (kan bero på att jag känner mig "framme" när jag kör ut ur Sundsvall också )Jag skulle nog vilja säga hela E4 från Gävle och norrut... E45 norrut från Ytterhogdal är inte så upphetsande heller (kanske från Vilhelmina, där börjar den bli rätt fin).
Påminner om när jag och sambon skulle köpa hus och var på väg till en visning. Vi kom in på en liten skogsväg som blev smalare och smalare och plötsligt stod det en liten gran mitt i den nu obefintliga vägen....Kom på en av de första gångerna jag var på Gotland. Hade lånat mammas bil då jag inte köpt min egen ännu. En liten Peugeot 206. GPS var på för att leda oss genom Visbys innerstad till en parkering nära restaurangen. Följde snällt GPSen på kullerstensgatorna och det är rätt trånga gator innanför ringmuren. Körde på en smal väg som liksom bara blev smalare och smalare och smalare, men GPSen sa fortsatt fram. Körde lite till ända tills jag insåg att nu går det fan inte att köra mer för då fastnar bilen mellan muren och huset och dessutom var det en lång stentrappa mitt framför mig
Fick snällt backa hela vägen tillbaka.
Jönköping är staden jag aldrig kommer hemifrån! Varenda jäkla gång kommer jag ut på motorvägen åt fel håll och sen får man ett helvete att komma av och vända.Måste tillägga, Jönköping
Studerade där i 4 år och höll på att bli galen.
- Högerregeln och regeln om huvudled kan du glömma. Bredast väg kör först
- Normala rondeller existerar inte utan det kan vara 5 eller 7 vägar till en rondell samt en bussfil med rödljus som går rakt igenom
- Folk kör saaaaakta på påfarten till E4:an. Jag har t om varit med om folk som stannat på påfarten i väntan på en ledig lucka
Nej fy fan, vi kör E4:an hela vägen från Stockholm till Härnösand när vi ska till landet. Tristare sträcka får man nog leta efter. Enda ”höjdpunkten” är väl bron över SundsvallJag skulle nog vilja säga hela E4 från Gävle och norrut... E45 norrut från Ytterhogdal är inte så upphetsande heller (kanske från Vilhelmina, där börjar den bli rätt fin).
Sådär är det för mig fast med Norrköping, så himla virrigt där och kör fasen alltid felJönköping är staden jag aldrig kommer hemifrån! Varenda jäkla gång kommer jag ut på motorvägen åt fel håll och sen får man ett helvete att komma av och vända.
Sen deras rondeller. Ingen logik och så många och täta avfarter att gpsen inte hänger med. De går tom ut i nya rondeller!
Nej fy fan, vi kör E4:an hela vägen från Stockholm till Härnösand när vi ska till landet. Tristare sträcka får man nog leta efter. Enda ”höjdpunkten” är väl bron över Sundsvall