Har faktiskt bara åkt den dagtid! Det är ju väldigt härligt när man äntligen får se lite vatten efter en jäkla massa granar baraBron är väldigt nice, speciellt på kvällen/natten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har faktiskt bara åkt den dagtid! Det är ju väldigt härligt när man äntligen får se lite vatten efter en jäkla massa granar baraBron är väldigt nice, speciellt på kvällen/natten
Minns hur jag satt och formulerade ett redigt argt mail till kommunen när den byggdes klart och det visade sig att den inte hade självmordsräcken. Är man uppvuxen på ön utanför med utsikt mot Alnöbron så har man stor insikt i vad Sundsvallsborna har broar till.Bron är väldigt nice, speciellt på kvällen/natten
Säg inte att det var en Suzuki Swift?Var nog när jag körde min förra bil som immade igen så fort det regnade. Man såg jättedåligt om det var mörkt och regnade, kunde bara följa lyktorna på bilarna framför. Det blev en ny bil ..
Det är ju iaf motorväg.E4 innan Gävle är inte så kul den heller... E14 däremot, där snackar vi (kan bero på att jag känner mig "framme" när jag kör ut ur Sundsvall också )
Minns hur jag satt och formulerade ett redigt argt mail till kommunen när den byggdes klart och det visade sig att den inte hade självmordsräcken. Är man uppvuxen på ön utanför med utsikt mot Alnöbron så har man stor insikt i vad Sundsvallsborna har broar till.
Men ja, det verkar som att det gått bra hittills.
Haha! Detta var en 10 år gammal Hyundai.Säg inte att det var en Suzuki Swift?
Min kompis hade en sådan när vi pluggade. Man fick inte andas om man åkte med henne under vinterhalvåret för då immade den igen.
Minns specifikt en natt när hon idogt torkade rutan medan hon körde och samtidigt halvkvävt sa "du fick inte andas så mycket sade jag ju"
Jag? Jag var fullt upptagen med att asgarva åt situationen vilket inte gjorde saken bättre
Säg inte att det var en Suzuki Swift?
Min kompis hade en sådan när vi pluggade. Man fick inte andas om man åkte med henne under vinterhalvåret för då immade den igen.
Minns specifikt en natt när hon idogt torkade rutan medan hon körde och samtidigt halvkvävt sa "du fick inte andas så mycket sade jag ju"
Jag? Jag var fullt upptagen med att asgarva åt situationen vilket inte gjorde saken bättre
Hennes var iofs från 90-talet så de är kanske liiite bättre nu?Ursäkta men det är inget fel på Swiften! Så länge man har fläkten på vindrutan och ingen annanstans
Den swift som jag hade var från 2006 tror jag och det var faktiskt en ganska bra bilHennes var iofs från 90-talet så de är kanske liiite bättre nu?
Förvisso, men så vansinnigt lång, platt och rak. Megatråkig! På stark andraplats kommer motorvägen mellan Malmö och Trelleborg, vars enda vinnande egenskap är att den är kort. Även om den känns typ 20 mil lång.Det är ju iaf motorväg.
Hennes var iofs från 90-talet så de är kanske liiite bättre nu?
Den swift som jag hade var från 2006 tror jag och det var faktiskt en ganska bra bil
HAHAHAHAHAHA jag trodde jag var den enda som obevekligt dras in i Tingstadtunneln oavsett vart jag ska i GöteborgInstämmer med dem som inte gillar att köra i Göteborg. Hur jag än kör så hamnar jag ändå i den där j-a Tingstadstunneln Senast jag skulle dit valde jag hotell utifrån närhet till avfart från E6, så att jag inte skulle behöva virra runt i stan med bilen alls. Väljer hellre körning i Malmö eller Stockholm vilken dag som helst.
Räddast var jag i ett bergsområde i Sydafrika, med vänstertrafik och en manuellt växlad bil. Lyckades aldrig få kläm på växlingen med vänster hand, det var dåliga vägar med höga hastighetsbegränsningar, fullt med djurliv. Jaja, jag överlevde åtminstone och körde inte på någon eller något.
HAHAHAHAHAHA jag trodde jag var den enda som obevekligt dras in i Tingstadtunneln oavsett vart jag ska i Göteborg