clara123

Trådstartare
Hej! Idag märkte jag att min häst är varm på höger bak. Det är ungefär runt knät och ner. Hon är precis som vanligt, inte halt och pigg o glad. Tänker att jag låter henne vila några dagar och kyler det. Eller vad hade ni gjort? Har ni några erfarenheter av detta?

Hej! Idag märkte jag att min häst är varm på höger bak. Det är ungefär runt knät och ner. Hon är precis som vanligt, inte halt och pigg o glad. Tänker att jag låter henne vila några dagar och kyler det. Eller vad hade ni gjort? Har ni några erfarenheter av detta?
Är hon jämnvarm på båda benen?
Att kyla nya skador är aldrig fel men är det inte bättre efter ett par dagar så prata med din veterinär.

Hästar kan vara tillfälligt varma utan att det behöver vara något. Jag hade förmodligen skrittat hästen men inte gjort någon mer åtgärd. Sen haft koll om det försvinner eller fortsätter.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 257
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 176
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka