Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
inge personlig favorit, tung och mörk (finns säkert i ljusa varianter också, men den mörkgröna är ännu mörkare innuti). Golvet behövdes bytas ut relativt fort, ruttet trots att den var välskött.
Man måste väl få säga vad man tycker om en transport likaväl som om ett bilmärke?
VV är det absolut sämsta rappligaste osäkraste jag provåkt. Innan vi köpte släp åkte jag BAK i släpen. Boogien är något bättre men fortfarande skramlig.
Enda anledningen att köpa en är att man är dumsnål :smirk:
Positivt: det går att flytta hästen från punkt A till punkt B.(när man väl har fått honom att gå in)
Negativt: Skramlig, glapp överallt, mörk och en extremt dålig ventilation. Vid hemresa (tar ca. 20min)från träning har hästen varit sjöblöt, väggarna har drypt av fukt och man har knappt sett hästen för ångan. Detta vid vinterträning och bakluckan varit uppfälld.
Detta med VV som vi lånat, både nyare och äldre. Har fått till följd att hästen som var lättlastad till att börja med har börjat vägra att gå in i transporten.
Säger bara: ALDRIG MER VV!!
Kropp & Själ
Vill bara ha info från er som blivit hjälpta av den. (orkar inte allt negativt om biverkningar nu) Har den hjälpt er med sömnen, ångest...