Värmefoto?

M

mjauen

vet någon vad det kostar att ta ett värmefoto på hästen, kan man göra det om man tex. undrar om hästen har utslitet bäckene?
Vet ni även hur detta går till?

Tacksam för svar!!:crazy:

Sv: Värmefoto?

Med termokamera kan man i bästa fall se vilket område som har problem inte ställa ngn diagnos. Utslitet bäcken? Vad menar du med det?
PL

Jag har haft värmekamera flera gånger till min häst å det kostar 300-400kr för en undersökning plus 30kr milen (tror jag) resersättning, brukar betala 100-150 i resersättning.

Vet dock inte om man kan se ett utslitet bäcken.

Jag har haft värmekamera flera gånger till min häst å det kostar 300-400kr för en undersökning plus 30kr milen (tror jag) resersättning, brukar betala 100-150 i resersättning.

Vet dock inte om man kan se ett utslitet bäcken.
okej, vem är det som kommer ut till din häst, har de någon hemsida?
Du kan PM:a mig om du inte vill skriva ut det här.

Liknande trådar

Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
657
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
590
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
2 004
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka