A
Anders
Funderar på att köpa en elektrisk värmefilt eller bäddvärmare. Vilken är bäst för värme i en säng?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att det beror lite på vad man vill få ut av den. Mamma har en bäddvärmare i sommarstugan eftersom hon ofta kommer dit sent och det är lite rått i stugan på hösten. Då är det skönt att det blir varmt i sängen. Vill man däremot ha lite extra värme så tänker jag att en värmefilt är smidigare och lättare att lägga bort om det blir för varmt.Funderar på att köpa en elektrisk värmefilt eller bäddvärmare. Vilken är bäst för värme i en säng?
En framgångsfaktor.Helst med timer så den slår av efter vald tid då jag upplever att det blir för varmt när jag väl fått upp värmen.
Enig!Jag har haft båda, gillar bäddvärmaren om man ändå bara ska ha den i sängen så att säga.
Mer stabil och ligger mer där man lagt den, en filt är nog lite mer 'lealös' och korvar sej lättare om man ska ha den att ligga på.
Helst med timer så den slår av efter vald tid då jag upplever att det blir för varmt när jag väl fått upp värmen.
Funderar på att köpa en elektrisk värmefilt eller bäddvärmare. Vilken är bäst för värme i en säng?