Sv: Vårmammor 2010 del 15
Haha, härligt! Jag och H var på promenad igår morse, tog säkert 45 min för 2 km men det inkluderade flera pauser när vi skulle titta på vovvar, kissar och prata med byns pensionärer. (Behöver jag säga att H, yngst i byn, har en stor skara fans i pensionärsåldern?) Hade tänkt börja promenera varje morgon men det sket sig redan dag 2 efter skitnatten som var.
*kl*
Dax för lite input från Vårmammemaffian
Oooom det nu blir så att jag startar eget, vilket inte alls är omöjligt om jag bara får ordning på alla tankar -
vad ska företaget heta?!
Tanken är alltså att jag och en, kanske 2 vänner till, ska nätverka/samarbeta och på så sätt kunna täcka större delen av informations/kommunikations/marknadsområdet (låter stort, va!). Dvs grafisk formgivning, copy, marknadsmaterial, bildredigering, webbdesign etc etc. Och nörd inom ämnet som jag är, så vill jag redan nu kunna börja skissa på en hemsida för framtida behov
och då behövs såklart ett namn. Men när det gäller att hitta namn till mina egna alster står det alltid totalt stilla av någon anledning!
Såå, kom igen, ge mig lite förslag
Det enda förslag jag hittills kommit på som inte redan finns reggat med .se eller .com-adress är mitt för+efternamn