Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Doris: Spy ut allt du behöver så kanske du får lite ny ork sedan. PM-bomba om du inte vill lägga ut allt du tänker i tråden.
*kram*
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag är grymt imponerad av dig som har två små barn, tränar/rider in unghäst, renoverar hemma, driver företag du jobbar heltid och har en gård. Du är grym!
Jag bryr mig inte heller innerst inne. Jag älskar Iggy precis som han är. Han har så mycket roliga grejer för sig just nu. Han ska pussas och kramas hela tiden och så gör han ett sånt där "naawww" ljud man gör när nåt är gulligt.
Men det är som sagt lätt att jämföra och tycka att sitt eget barn är ljusår efter... Och framförallt när folk utifrån måste påpeka och ifrågasätta hela tiden. Och varje gång vi träffar folk vi inte träffat på länge så är det första de frågar: "Går han än?"
Jag tror att en dag så kommer allt att bubbla fram bara sådär. Tror hon är en tjej som suger åt sig allt och sen en dag när det satt sig ordentligt då kommer det fram. Både ord och kroppsliga rörelser. Ist för som våra livliga barn som gör det hellre än bra till en början.
Klart Bellan är normal! Tror hon kommer att rusa fram i utveckllingen nu när hon ska börja på dagis!