Sv: Vårmammor 2010 del 12!
Har det problemet här omkring också, tyvärr.. De som vill och kan har egen häst, annars finns det gott om stora hopphästar som övriga vettiga tjejer/killar tränar på. Ingen som är sådär vidare intresserad av att rida en dressyr/western-inriktad liten arab. Hade ju en tjej tidigare, men nej hon har inte tid/orkar inte, en tolkningsfråga (sambons syster.....).
Oj, vad ni skrev igår! Jag hann inte vara inne alls då vi först var på banken, sedan tog jag och sambon en jättelång promenad med två barnvagnar och testade på tvåbarnslivet
Lånade Miltons kusin, 3,5 månader äldre än Milton. Och sedan kom hovslagaren, tillbaks i stan sen så var vi på gymmet och sa upp våra gymkort
. När vi väl kom hem skulle Milton sova och sedan satt sambo och jag i soffan och tittade TV hela kvällen, ingen av oss startade datorerna
. Jag fuskade dock och lästa ikapp på iPhonen och nu tänkte jag svara på lite allt möjligt från igår =)
Lottch stämmer bra ang. Kaspar-tapeten, den finns i olika färger, var inne och tjuvkikade på
denna sida. Den är sååååå fin och jag älskar den massor! Ang. myspöl så har jag också funderat på en fatboy, men tänkte att det ska han få när han blir lite större =) De är skitfina, men så kom vi över myspölen billigt
Zody Vad skönt att höra att tösabiten är bättre och vad roligt att hon börjar gå så smått! Har tänkt på dig nu sen hon blev så dålig, stackaren.
Michellan tänk om man visste att man kunde komma över sådana katter - praktiskt att de inte hoppar över grinden, vilken lyx!!
Ia Vad var det för "barnbok" med plastfickor? Blev lite nyfiken på den.
Aneka Vad roligt att du kom ihåg ödet för min stackars iPhone! Den har fortfarande en spricka genom glaset från långsida till långsida. Skittråkigt och fult, men jag har väl vant mig och jag är så tacksam över att den fungerar precis som den ska ändå!! Har kollat lite på vad det kostar att göra vid den, eller om man bara beställer ett glas och byter det själv, men det vet jag inte om jag riktigt vågar
Viv Milton har alltid tittat på TV
Vi har alltid TV'n igång för det blir så tysta annars, vi äger ingen radio. Men Milton bryr sig inte speciellt mycket om den, om det inte är några speciella ljud eller så, tecknat är också lite populärt.
Cyllene Fölet är ju helt ljuvligt!! Fy vad mysigt med en liten bebbe =)
Och så avslutningsvis
Svartfot Grattis T i efterskott, stora tjejen!! Vad fort det går och vad stor hon har blivit!