Vårmammor 2010 & Co del 17! <3

Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17! <3

fy fan vad jobbigt... Vore så kul om Cancerforskningen kunde ta några jättekliv framåt nu. Usch vad hemskt för familjen :cry: tänk de små barnen som inte får växa upp med sin mamma. *snyft*

du och Michaellan: ge mig datum så att jag kan skriva upp i kalendern INNAN min sambo planerar in nått ;)
Sommarträffen vill vi ju ha ner norrlänningarna, och upp skåningarna också!! :banana:

Knytena fick toppbetyg av hela familjen så du kan känna dig nöjd och som en vinnare :D

Men din stackare. Tar visst aldrig slut för din del! :( inga sura miner här ifrån iaf, inte mkt att göra åt när bacillerna bestämmer sig för att ta över. Krya på dig!! :)

Nej de där förkylningarna går bara runt här hemma känner jag :( M fick ju höstblåsor i hela munnen i början av veckan men han skulle ju inte vara hemma ändå på lördag. Ja suck... du får kanske åka till ikea istället? :)

Men va det höstblåsor Bellan hade iaf då? Eftersom M fått det nu?
Tror inte jag får åka nånstans och shoppa nu tyvärr :( För vi lär väll få reda på hur framtiden kommer att se ut först. :(
Dessutom har jag ett extreeeemt shoppingsug i hela kroppen nu som vanligt när man inte har så mkt pengar på kontot.

Det måste ha varit det men som sagt några blåsor har hon inte haft, bara prickar.
Jätte tråkigt med karlns jobb :( hoppas han verkligen får behålla det! Känner igen det där med att vilja handla när man inte bör göra det.

*kl*

Är det något barn som slutat med napp?

Jag tror Iggy har slutat med det, han kastade iväg den en gång när han skulle läggas och sen dess har han inte velat ha den. Det var ca 2 veckor sedan nu. Nu har vi gömt undan alla nappar och han har inte frågat efter dem heller. Hoppas det är nappavslut och att det gick så smidigt :angel:

Usch, hoppas att det löser sig med jobbet. Iaf att han får ett besked om jobbet. Finns ju inget värre än vara ovetande, och bara gå och vänta. Jobbar han på Outukomptu i Avesta? Jobbigt oavsett när så många måste gå.

Dessutom har jag ett extreeeemt shoppingsug i hela kroppen nu som vanligt när man inte har så mkt pengar på kontot.
Så är det ALLTID för mig :o När jag inte har några pengar/måste spara så vill jag handla som bara den. Men sen, när jag väl har pengar och tänker att nu skall jag banne mig shoppa. Då hittar jag inget alls. Som sist, då var jag till köpcentrat i närheten av Westen_Ivy ;) och skulle handla. Hittade inget, förutom ett par skor och en bodylotion. Var in på body shop och skulle unna mig en dyr och bra kräm.. Men där inne ser jag priserna och tänker 350 kr för en bodylotion - Nä, då får det vara! Får ju massor av kläder till barnen för de pengarna. :angel: Så det blev en billig, bra kräm i stället. Jag är för snål helt enkelt

E har inte ens börjat, gills det? ;) Så smidigt att Iggy verkar ha valt att sluta själv, då slipper ni ju lägga någon energi på det :)

Neeeej! Så tråkigt.... :( Men vi tar nya tag och siktar på en ny träff vid ett annat tillfälle. Jag är ju ledig från och med imorgon, så jag kan ju när som helst. :D Fast först ska jag gå i ide ett tag. :laugh:

Ne han jobbar i Långshyttan. Men dom ska ju varsla 600 i sverige. Fördelat på alla O K. Blä känns verkligen skit. Tur att han är med i a-kassan och facket vilket inkluderar försäkringar till lånen. Vill inte behöva sätta oss i en lägenhet igen. Men finns ju knappast jobb till 71st i den här hålan.

Känner igen det där med att när man väl har pengar så blir man snål ist och tankarna om hur mkt barnen kan få ist. :D

Vi hade en period då Milton bara behövde nappen när han sov och lämnade den snällt i sängen när vi tog upp honom. Men sen så fick han tydligen ett stort nappbehov igen och vill ha den mest hela tiden. Men gömmer man den på något snyggt sätt så klarar han sig utan den. Hoppas på att han ska sluta helt innan han är 2,5år iaf men vi får se hur det går med det.

Ture gillar oxå nappar men jag är benhård på att de bara används i säng och bil plus nödfall, men hans far är vek och varje gång jag kommer från jobbet har han napp!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
889
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
468
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 435
Senast: netia
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka