varma och sköna ridstövlar

Happimess

Trådstartare
fick för ett par år sedan att par ridstövlar av märket (eller dom kanske bara var designade av henne) jana wannus eller vad hon heter... dom har hållt jättebra, är otroligt varma och sköna och jättebra att rida i. Så dom rekommenderar jag varmt och man ska köpa nya vinterridstövlar. Dom har hållt länge, dom var flera år gamla när jag fick dom och först nu får jag kassera dom eftersom några sömamr släppt och dom är för små. Jag har ingen aning vilken prisklass dom ligger i... men det är sköna stövlar i alla fall!! :D :bump: :rofl:

jana är en kille. bara så du vet. ang stövlarna har jag ingen aning

Liknande trådar

Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar, mina gamla läcker värre än Titanic och jag börjar tröttna på att vara blöt om fötterna av att gå från...
Svar
4
· Visningar
1 397
Utrustning Jag har en dotter på 7 år som nyss börjat rida. Hon fryser så fruktansvärt om fötterna i sina vanliga ridstövlar och känner att jag...
Svar
6
· Visningar
1 455
Utrustning Jag börjar nu inse att jag måste köpa nya ridstövlar. Har ett par Cavallo som nu är 23 år gamla, helt gråa, och har släppt i sulan. De...
Svar
10
· Visningar
1 556
Senast: Sorbe
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 411
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V