Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varma skor till och från jobbet och andra skor under tiden jag jobbar. Pumps eller snygga lågskor.Ni som jobbar på kontor vad har ni för varma snygga skor på jobbet?
Om det är 15 minus och snö?
Ni som jobbar på kontor vad har ni för varma snygga skor på jobbet?
Om det är 15 minus och snö?
Ni som har skor på jobbet - har ni ett/flera par ståendes jämt på jobbet eller bär ni med er?
Jag orkar aldrig bära med mig, samtidigt så vill jag ju ha mina skor tillgängliga hemma och inte bara stående på jobbet. Man vill ju också välja sko som passar till kläderna..
Ilandsproblem..
Kanske en ursäkt för mig att inhandla fler skorJag har två par pumps som står på jobbet. Använder dem nästan bara här eftersom de är av mocca.
Kanske en ursäkt för mig att inhandla fler skor![]()
Jag har några par stående på jobbet från och till (just nu ett par fula så dem har jag inte på mig.)Ni som har skor på jobbet - har ni ett/flera par ståendes jämt på jobbet eller bär ni med er?
Jag orkar aldrig bära med mig, samtidigt så vill jag ju ha mina skor tillgängliga hemma och inte bara stående på jobbet. Man vill ju också välja sko som passar till kläderna..
Ilandsproblem..
Samma par stående. Köpte ett par specifikt till jobbet på min förra arbetsplats. Nu har jag två kontor med ca 35 mil emellan så köpte ett eget par till andra kontoret också. Så skönt att slippa ha vinterskor inomhus i 9 h för att sedan gå ut i minusgrader! Men så bor jag ju i Norrbotten också.Ni som har skor på jobbet - har ni ett/flera par ståendes jämt på jobbet eller bär ni med er?
Ilandsproblem..
Ja jag har ett par tofflor på mitt ena kontor. De funkar till vissa kläder men inte till allt. Tex så går jag en del i strumpbyxor och klänning och det funkar verkligen inte att ha tjocka strumpbyxor och tofflor. Känner mig på något sätt som ett litet barnJag byter för det mesta till mina birkenstock, som är köpta specifikt för jobbet och aldrig kommer med hem. Jobbar "civilklätt" på sjukhus så tofflor är rätt standard.