Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det ett break alltså? Jag började precis titta och blev så sjukt förvirrad över vad som pågickSka det vara så här långa pauser vid varje break? Kan ju vara kul att se vissa ritter från förra årets final men hade hellre sett ett bra reportage och något nytt.
Är det ett break alltså? Jag började precis titta och blev så sjukt förvirrad över vad som pågick
Jag blev lika förvirrad, trodde jag missade Peder och han gick direkt och vann allting. Jag var tvungen att spola tillbaka och kolla..Är det ett break alltså? Jag började precis titta och blev så sjukt förvirrad över vad som pågick
Jag blev lika förvirrad, trodde jag missade Peder och han gick direkt och vann allting. Jag var tvungen att spola tillbaka och kolla..
Jag har tvättstugan så jag tycker att det är toppenSka det vara så här långa pauser vid varje break? Kan ju vara kul att se vissa ritter från förra årets final men hade hellre sett ett bra reportage och något nytt.
Jag har tvättstugan så jag tycker att det är toppen
Jag gillar också honom och han har många fina resultat det senaste året. Synd på nedslagen!Letten red verkligen mjukt och trevligt.
Helt osannolikt, han förlorade ju en deltävling på samma sätt också. Mental träning eller ny servoJag tycker Kevin Staut har utvecklat sin ridning enormt de senaste åren, fina händer framme och väldigt bra balans i sin lätta sits och där red han bort sig...
Kanske dags att lägga tid på mental träning också?