Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag som tänker att detta ser ut att bli en ganska "spännande" runda med tanke på att ett par stycken redan haft en del grova missar?
Det ser minst sagt ut att vara en bana som utmanar både häst och ryttare, oerhört mycket teknik. Jag tror inte vi behöver oroa oss för överdrivet många felfria men en del har nog tagit sig vatten över huvudet i denna klassen tror jag.Ja, jag blir lite nervös över vissa svängar.
Nån som vet varför det bara är en svensk till start?
Tycker också att de känns som en ovanligt krånglig bana, även om det hunnit bli ett par felfria vid det här laget. Lite nervöst att titta på!Bara jag som tänker att detta ser ut att bli en ganska "spännande" runda med tanke på att ett par stycken redan haft en del grova missar?
Peder skulle väl ha startat, men har brutet revben.Nån som vet varför det bara är en svensk till start?
Peder skulle väl ha startat, men har brutet revben.
Så bra jag lyssnarNä, det var Jens. Men trodde vi hade fler vi kunde skicka istället. Nån yngre förmåga men tyvärr inte.
Extremt stark insats med tanke på banan och att det är debut för henne, helt oavsett hur det går i omhoppningen sen.Men åh så roligt för Amanda Landeblad!
Ja, det var ju bara konstigt!Nog för att det ser ut att vara en svår bana, men... Vad pysslade ryttaren från Turkiet med?
LillebrorNu kan jag se live för första gången på några veckor.
Johannes Ehning, är det Marcus son?