Världscupen i hoppning

Någon mer som sett dagens sändning? Vad tyckte ni om finskans häst på väg ut, tyckte den såg så "knackig" ut i bogarna.. men det kan ju också ha varit pga att hästen småjoggade ut (kameravinkel var ju inte den bästa).
 
Någon mer som sett dagens sändning? Vad tyckte ni om finskans häst på väg ut, tyckte den såg så "knackig" ut i bogarna.. men det kan ju också ha varit pga att hästen småjoggade ut (kameravinkel var ju inte den bästa).
Den som stannade på första hindret? Inte konstigt om den såg lite knackig ut när den gått flera stora klasser på rad.
 
Någon mer som sett dagens sändning? Vad tyckte ni om finskans häst på väg ut, tyckte den såg så "knackig" ut i bogarna.. men det kan ju också ha varit pga att hästen småjoggade ut (kameravinkel var ju inte den bästa).

Både jag och maken tyckte den såg halt ut vä fram 😳
 
Någon som såg vad Andreas Schous häst hade på frambenen? Såg ut som bakbensskydd på knäna, men jag hann inte se ordentligt.
 
Någon som såg vad Andreas Schous häst hade på frambenen? Såg ut som bakbensskydd på knäna, men jag hann inte se ordentligt.
IMG_2610.webp
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter I morgon onsdag startar hästfesten Gothenburg Horse Show i Scandinavium - bland höjdpunkterna under veckan finns bland annat världscupen...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa helg hoppar ryttarna de första hindren på väg mot världscupfinal i Göteborg nästa år. Oslo Horse Show är som alltid premiärtävling...
Svar
0
· Visningar
725
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Nyhet.nu) Nu i helgen är det premiär för årets säsong av världscupen i hoppning. Premiären sker i samband med Helsinki International...
Svar
0
· Visningar
1 247
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Fodervärd som övertäckar? shettis

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp