Görel
Moderator
Ok för mig ser det precis ut som bakbensskydd.Ja fast det är knäkappor och inte bakbenskydd…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok för mig ser det precis ut som bakbensskydd.Ja fast det är knäkappor och inte bakbenskydd…
"Det är så han tider".. ja men då så!Lynch fulridning får en fet tumme ner. Men jag är glad över att kommentatorerna inte låtsas som annat.
Det hörde jag inte dom säga om Lynch."Det är så han tider".. ja men då så!
Kanske inte var just om Lynch, men det var en annan som red ryckigt och slitigt och han fick den kommentaren från Björe när den andra kommenterade om att det inte såg så snyggt ut.Det hörde jag inte dom säga om Lynch.
Såg ut som att det var ett ovanligt långt spö också. Tycker ofta att om dom har spö så är dom kortkortaJapp där rök någon tänkbar respekt för Howley. Fy fan.
Tänkte precis detsamma.Två irländare som använde spöt väldigt friskt under denna omgång. Sån besvikelse att se.
Precis. Vanligt inom trav, att hästarna slår sig på knäna. Det är även vanligt att man tejpar knäna på travhästar, för att få ett ännu "lättare" skydd.Är det tänkt som strykkappor fast för knäna?
Missade, vad hände?Mota Ribas... Mållös över den ridningen i en världscup.
Han med blå hjälm, brasiliansk ryttare tror jag. Det såg inte underbart ut, varken position i sadeln eller hur han verkade hamna efter i varje hopp. Jag tror inte ens kommentatorerna visste vad de skulle säga, så de sa inte så mycket.Missade, vad hände?
Då ska jag kolla igen på den ritten senare.Han med blå hjälm, brasiliansk ryttare tror jag. Det såg inte underbart ut, varken position i sadeln eller hur han verkade hamna efter i varje hopp. Jag tror inte ens kommentatorerna visste vad de skulle säga, så de sa inte så mycket.