Sv: Världens sämsta hoppteknik?!
Det är synd att folk ska ta det på så stort allvar det man skriver ibland.
Ska svara på några av era inlägg:
Zara: -Nä det är andra gången hästen hoppar. Har tyvärr inte möjlighet att löshoppa.
Krudilut: -Det var ingen stutskombination, bara travbommar innan ett lågt kryss. Är det stuts när det är två galoppsprång emellan med?
EQL: - Jag vet att jag inte har världens bästa hopptekning, men jag brydde mej inte heller om hästens hoppteknik, försök själv hoppa perfekt när man inte vet när hästen ska hoppa av.
Splittan: -Tack för tipsen!
Farle: - Har inte möjlighet att löshoppa tyvärr
Mahogny: - Jag vet att jag egentligen inte skulle hoppa in henne, fullt medveten om det
men det var bara jag som kunde så vad skulle man göra... Men jag måste få försvara mig själv och säga att jag faktiskt gjorde mitt bästa och jag har faktiskt hoppat en del innan detta. Men jag är ingen stjärna. Jag tror dock inte detta här förstört henne. Hon gjorde definitivt sitt bästa och jag är jättenöjd med henne! Jag trodde aldrig att hon skulle hoppa från första början.
Hon gör som sagt sitt bästa och ibland blir det helt fel och ibland blir det bättre.
Jag tycker dock inte att folk ska ta det så allvarligt allt vad man skriver, det var inte det jag menade att ni skulle göra. Jag ber om ursäkt om jag har upprört någon och jag hoppas inte att någon tror att jag är en väldigt ansvarslös ryttare för det är jag inte.
§Zith