Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försökte att avstyra henne av flera skäl.
Ett var att jag tror inte att ämnena egentligen är de hon tycker är roliga. Och att kraven på den linjen är så tuffa att risken var överhängande för "väggen" eftersom jag vet att hon är ambitiös.
Och ingen skall heller komma och bestämma att man inte får ifrågasätta bedömningskriterierna i vad som är världens bästa tonåring.Och då ska ingen komma och bestämma att någon annan inte får skriva om exv sin glädje och stolthet.
Uppenbarligen handlar det här främst om att Cirkus trampat I_U på tårna vid ett tidigare tillfälle,
Men jag får inte hylla mina?
Vad anser du är en rimlig service nivå ?
Vad är ett tungt lass ?
Johodå ! Jag tycker att du skall hylla dina barn - varför inte passa på nu när vi ändå har en tråd för ämnet !
En sak som jag skulle vilja fllika in här i största allmänhet är att för att överhuvudtaget prestera bra (inom vilket område som helst) så måste drivet komma inifrån människan själv.
Du ser tydligen bara din egen verklighet och drar för snabba och långtgående slutsatser utefter det.
Visst är det svårt.
Varför kan man inte bara få finnas till och bli älskad och uppskattad för den man är och inte för det man gör?
Min filosofi är att varje medlem i famljen skall känna sig delaktig och bidra med sitt strå till stacken. Dels för allas skull, men också för sin egen.
Och ingen skall heller komma och bestämma att man inte får ifrågasätta bedömningskriterierna i vad som är världens bästa tonåring.
Om det verkligen är betyget som skall avgöra det?
Jag tror Cirkus (med flera föräldrar) även har andra anledningar att tycka att de har världens bästa tonåringar, trots finfina betyg. Du har kanske inte läst allt som skrivits? Det handlar inte bara om betygen, men jag kan förstå att Cirkus är stolt och glad över prestationen, med tanke på att de fått kämpa för dem.
Det var inte Cirkus.
Det framgår tydligt i mitt inlägg vem det var.
Jag tog upp det då jag tycker att det är konstigt att bara vissa saker får hyllas.
Och att det tydligen också beror på vem som hyllar sina barn.
Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag tog fel. Antingen har jag läst slarvigt eller så blandade jag ihop namnen.
Är det så att andra får hylla sina barn?
Men jag får inte hylla mina?
Det tycker jag i sådana fall är ett märkligt sätt att resonera.
Självklart ska alla som vill få hylla sina barn, för vilka prestationer som helst. Det spelar väl ingen roll om det handlar om musik eller matematik och jag har aldrig sagt något annat heller. Men jag tycker att du biter dig själv lite i svansen, när du klagar över att du i ett tidigare sammanhang blev påhoppad när du hyllade ditt barns prestation och sen gör samma sak själv. Varför ge igen på ett sätt du själv inte gillade? Vad hände med "behandla andra som du själv vill bli behandlad"?
Varför ägnar du en hel klase med inlägg åt att missförstå mig när du egentligen mycket väl begriper problematiken?
Tack så mycket för din hjälp! I och med att jag inte känner någon med koll på UK så har jag inte haft nån aning alls om hur det funkar. Tack!